اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

قاسمپور: یک اشتباه نتیجه دربی را تعیین می‌کند

کارشناس فوتبال گفت: دو تیم استقلال و پرسپولیس در یک سطح هستند و یک اشتباه بازیکن یا اشتباه داوری نتیجه دربی را تعیین خواهد کرد.

قاسمپور: یک اشتباه نتیجه دربی را تعیین می‌کند

ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال در روز پنج‌شنبه گفت: دو تیم شرایط خوبی دارند اما معمولاً بازی‌های آنها خوب از آب در نمی‌آید. چون این مسابقه با همه بازی‌های لیگ تفاوت می‌کند و مطبوعات و هواداران آنقدر این بازی را حساس می‌کنند که بازیکنان بیشتر از همیشه به فکر نتیجه هستند تا ارائه یک بازی خوب؛ البته در فوتبال روز دنیا نتیجه حرف اول را می‌زند اما حساسیت این بازی شرایط را سخت می‌کند. 

وی ادامه داد: پیش‌بینی نتیجه این بازی همه سخت‌تر از همه مسابقات فوتبال است. 

قاسمپور در مورد نقاط قوت دو تیم گفت: پرسپولیس کم گل خورده و خط دفاع خوبش نقطه قوت اصلی این تیم است استقلال هم گل‌های زیادی زده و در واقع بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد تقابل این خط دفاع و خط حمله دیدنی خواهد بود دو تیم قطعاً برای برد بازی خواهند کرد ضمن اینکه فکر می‌کنم خط میانی استقلال هم قدرتمندتر از پرسپولیس باشد.

وی در مورد نقاط ضعف دو تیم گفت: سخت است که بخواهید در مورد نقطه ضعف یک تیم صحبت کنید. مثلاً صنعت نفت آبادان قبل از بازی با استقلال گل کمی دریافت کرده بود اما مقابل استقلال پنج گل خورد. پس نمی‌توان به راحتی گفت کدام بخش نقطه ضعف است زیرا همان نقطه ضعف ممکن است تبدیل به نقطه قوت شود.

این کارشناس فوتبال در مورد اینکه کفه ترازو به نفع کدام تیم سنگین‌تر است، اظهار داشت: به نظر من دو تیم در یک سطح هستند تنها چیزی که پرسپولیس را نسبت به استقلال متفاوت می‌کند صدرنشینی این تیم در لیگ است. در چنین مسابقاتی که دو تیم نزدیک به هم هستند یک اتفاق می‌تواند نتیجه را تغییر دهد، یک ضربه پنالتی یا یک اشتباه از دفاع و دروزاه‌بان یا حتی داور می‌تواند نتیجه بازی را تعیین کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول