اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

وزنه‌برداری فجرکاپ| قشقایی: میزبانی جام فجر در سطح استاندارد جهانی است

دارنده سه طلای مسابقات جام فجر گفت: میزبانی جام فجر در سطح استاندارد جهانی است.

وزنه‌برداری فجرکاپ| قشقایی: میزبانی جام فجر در سطح استاندارد جهانی است

حافظ قشقایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به سطح بالای مسابقات جام نامجو اظهار کرد: این رقابت‌ها انتخابی المپیک توکیو ۲۰۲۰ بوده و در سطح بالایی در حال برگزاری است؛ ورزشکاران باکیفیتی باسابقه قهرمانی در رقابت‌های جهانی و المپیک در جام نامجو حضور دارند.

وی با بیان اینکه شانسی برای کسب سهمیه المپیک توکیو ندارد، افزود: در شش ماه نخست مسابقات کسب سهمیه المپیک حضور پیدا نکرده و به همین دلیل نتوانستم برای کسب سهمیه المپیک رقابت کنم؛ پیش از مسابقات جهانی در دسته ۵۵ کیلوگرم رقابت می‌کردم و به‌تازگی یک وزن بالاتر آمده و در جام فجر نخستین تجربه خود در وزن منفی ۶۱ کیلوگرم را با کسب سه نشان طلا پشت سر گذاشتم.

قهرمان وزنه‌برداری جام فجر با اشاره به کسب سه نشان طلا در جام فجر بیان کرد: در این رقابت‌ها در وزن منفی ۶۱ کیلوگرم دو شرکت‌کننده حضور پیداکرده و این عدم رقابت باعث شد نخستین حرکتم را با وزنه سبک‌تری آغاز کنم؛ با توجه به وزنه‌های انتخابی موفق به ثبت رکورد خوبی شدم و اگر وزنه‌برداران بیشتری در این وزن شرکت می‌کرد، می‌توانستم رکورد بهتری ثبت کنم.

قشقایی با تأکید بر میزبانی مطلوب رشت از پنجمین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری جام فجر افزود: این رقابت‌ها با حضور ورزشکاران تراز اول در کلاس جهانی برگزار می‌شود و روز نخست با شرایطی مناسب به اتمام رسید؛ سالن و میزبانی مسابقات در کلاس جهانی بوده و تماشاگران نیز به‌خوبی از مسابقات استقبال کردند.

به گزارش فارس، رقابت‌های وزن منفی ۶۱ کیلوگرم با حضور حافظ قشقایی از کشورمان و آنجل روسف از قزاقستان برگزارشده و قشقایی با مهار وزنه‌های ۱۲۰ کیلوگرمی در یک‌ضرب، ۱۶۰ کیلوگرمی در دوضرب و ۲۸۰ کیلوگرمی درمجموع موفق به کسب سه نشان طلا شد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول