اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

بیک‌لیک لی: باید تیم را از نظر آمادگی روحی در سطح بالا نگه داریم/ باخت برایمان لازم بود

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرگرگان گفت: باختی که در مرحله مقدماتی داشتیم، برایمان لازم بود تا بتوانیم نقاط ضعف تیم را بشناسیم.

بیک‌لیک لی: باید تیم را از نظر آمادگی روحی در سطح بالا نگه داریم/ باخت برایمان لازم بود

نیکا بیک‌لیک لی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حضور تیمش در مرحله نیمه‌نهایی بسکتبال بانوان، اظهار داشت: با توجه به تغییرات اسپانسر تیم ما امسال دیر بسته شد اما در طول فصل شرایط بهتری پیدا کردیم. ما در مرحله مقدماتی یک باخت داشتیم که البته فکر می‌کنم برایمان لازم بود.

وی افزود: باختی که داشتیم باعث شد تا نقاط ضعف تیم بهتر مشخص شود. ما تجربه بازی سخت را داشته‌ایم و تیم آماده است اما باید از نظر روحی هم تیم را در سطح بالا نگه داریم. ما در این هفته با پالایش نفت آبادان بازی داریم که تیم قدرتمندی بوده و سالها در میان 4 تیم برتر حضور داشته است.

بیک‌لیک لی در ادامه با اشاره به اینکه بازی‌های نفت آنالیز شده، خاطرنشان کرد: نفت بازیکنان خوبی دارد و متشرعی از مربیان توانمند ایران به شمار می‌رود که هدایت این تیم را برعهده گرفته است. بازی سختی خواهد بود و نتیجه هم قابل پیش‌بینی نیست. ما تقریبا بازی‌های این تیم را آنالیز کرده‌ایم اما این تیم در گروهی قرار گرفته بود که بازی‌های سختی نداشت به همین دلیل آنالیز وقتی درست است که بازی‌ها با اختلاف 30-40 گل انجام نشده باشد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان درباره جذب بازیکن خارجی، یادآور شد: یکی دو بار به این موضوع فکر کردیم اما فرصتی وجود نداشت تا بتوانیم بازیکن خارجی جذب کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر شرایط مالی تیم، عنوان کرد: بازیکنان ما 60 درصد پول‌شان را گرفته‌اند. مسئولان تیم خوش قول بوده‌اند. امیدوارم بتوانیم راهی فینال شویم تا بتوانیم از مردم شهر، هواداران و همه کسانی که از ما حمایت کردند قدردانی کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال 3 نفره در تشریح برنامه‌های ملی‌پوشان برای کسب سهمیه المپیک، خاطرنشان کرد: 2 اردو تا اعزام برگزار می‌کنیم. یک اردوی ما خارج از تهران در تاریخ 12 اسفند برگزار می‌شود و اردوی بعدی نیز متصل به اعزام خواهد بود. تیم ملی 27 اسفند راهی هند می‌شود.

بیک‌لیک لی درباره اینکه ایران فرصت خوبی برای کسب سهمیه داشت، گفت: ما در مسابقات داخلی سعی کردیم امتیاز جمع کنیم در حالی که تورنمنت‌های بین‌المللی امتیاز بیشتری داشت. این اتفاق تجربه‌ای برای آینده خواهد بود تا بتوانیم این تیم را راهی المپیک کنیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول