اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اشتغالزایی 42 هزار نفری در بخش صنعت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از فعالیت یک هزار و 208 واحد صنعتی در استان خبر داد و گفت: میزان اشتغالزایی این واحدها 42 هزار و 789 نفر است.

اشتغالزایی 42 هزار نفری در بخش صنعت

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در مجموعه استانی به جدیت پیگیر آن هستیم، بحث حمایت از سرمایه‌گذار و تسهیل روند این موضوع است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به رشد سرمایه‌‌گذاری انجام شده در استان بیان کرد: طبق آمار میزان سرمایه‌گذاری در استان 77 هزار میلیارد ریال بوده است که طبق آمار میانگین آن برابر میانگین کشوری است.

وی وضعیت سرمایه‌گذاری استان زنجان را قابل قبول عنوان کرد و گفت: طبق احصای انجام شده سهم استان از سرمایه‌گذاری کل کشور 2.4 درصد است که نسبت به جمعیت و مساحت استان بیشتر است.

فغفوری از فعالیت یک هزار و 208 واحد صنعتی در استان خبر داد و بیان کرد: میزان اشتغالزایی این واحدها 42 هزار و 789 نفر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد : سهم استان از تعداد واحدهای صنعتی راه‌اندازی شده و نیز اشتغالزایی ایجاد شده در این بخش 2 درصد در سطح کشور است.

وی عمده محصولات تولیدی استان را ترانسفورماتور، انواع سیم و کابل، فولاد، شمش سرب و روی، چدن، مس، فرآورده‌های لبنی، انواع نخ پنیه و پارچه ، انواع سنگ‌های ساختمانی و تزئینی ،دستمال کاغذی ، رول پیشو و پوشک بچه بوده است.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول