اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

واحدپور: برگزار نشدن بازی با توفارقان هیچ ارتباطی به پتروشیمی ندارد

مدیر فنی تیم بسکتبال پتروشیمی گفت: برگزار نشدن بازی و اتفاقاتی که افتاده هیچ ارتباطی به پتروشیمی نداشته و ما دوست داشتیم مسابقه برگزار شود.

واحدپور: برگزار نشدن بازی با توفارقان هیچ ارتباطی به پتروشیمی ندارد

امیرحسین واحدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزار نشدن بازی با توفارقان و پیروزی 20 بر صفر پتروشیمی اظهار داشت: تمام اتفاقاتی که برای این بازی افتاده به پتروشیمی ارتباط نداشته است. قبل از سفر به تبریز از فدراسیون پیگیری کردیم که مسابقه در کدام شهر برگزار می‌شود که آنها گفتند در سالن پور شریفی تبریز خواهد بود و ما هم به همانجا رفتیم.

وی ادامه داد: شنیدم که مدیر فنی تیم توفارقان مصاحبه کرده و گفته پتروشیمی در این قضیه نفوذ کرده  است که درست نیست. برای ما هیچ فرقی نمی‌کرد که در کدام سالن و شهر بازی کنیم. ما دوست داشتیم بازی کنیم و اگر می‌گفتند مسابقه در آذرشهر است، به آنجا می‌رفتیم. 

مدیرفنی تیم بسکتبال پتروشیمی گفت: ما از هیچ جریانی خبر نداریم. حتی بازیکنان ما می‌گفتند اگر بازی می‌کردیم کمتر خسته می‌شدیم تا اینکه بخواهیم منتظر بمانیم و هیچ کاری انجام ندهیم.

واحدپور گفت: در کوران مسابقات هستیم و وقتی یک بازی برگزار نمی‌شود، از شرایط‌مان دور می‌شویم؛ به خاطر همین دوست داشتیم بازی هرجا که شد، برگزار شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول