اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بهره برداری از 94 پروژه در دهه فجر در شهرضا

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا گفت: در دهه فجر امسال 94 طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی به مبلغ 210 هزار و 818 میلیون ریال در شهرضا به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره برداری از 94 پروژه در دهه فجر در شهرضا

مرتضی ملکیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با بیان این‌که یکی از برنامه‌های محوری در برنامه‌های دهه فجر مسأله قرآن است، اظهار داشت: محور اصلی برنامه‌های دهه فجر امسال بیانیه گام دوم انقلاب و حضور حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا با بیان این‌که در برنامه‌های دهه فجر امسال تأکید ویژه‌ای بر بزرگ‌داشت شهدا به ویژه سردار سلیمانی شده است، افزود: ستاد دهه فجر امسال با 19 کارگروه تشکیل شد و هر کارگروه مزین به نام یکی از شهدا شده است.

وی با بیان این‌که برنامه‌های هفته استقبال از دهه فجر از 5 تا 11 بهمن ماه و آغاز و تا 22 بهمن ماه ادامه دارد، تصریح کرد: افتتاح پروژه‌های عمرانی، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و قرآنی، تجدید میثاق با شهدا در روز ورود امام (ره) به میهن، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و راهپیمایی 22 بهمن از برنامه‌های محوری و اصلی این ستاد است.

ملکیان با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی 94 طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی به مبلغ 210 هزار و 818 میلیون ریال در شهرضا بیان کرد: آغاز برنامه‌های دهه فجر در شهرضا از صبح شنبه 12 بهمن با حرکت کاروان پیروزی در سطح شهر و حضور در گلستان شهدا و تجدید میثاق با شهدا و امام شهیدان آغاز می‌شود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا با بیان این‌که در 17 بهمن مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در سطح شهر و روستا انجام می‌شود، عنوان کرد: در 19 بهمن که مصادف با سالروز رحلت ام‌البنین(ع) است برنامه تکریم مادران و همسران شهدا در شهرضا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن در شهرضا خاطرنشان کرد: امسال راهپیمایی 22 بهمن در شهرضا، منظریه و روستاهای هونجان، اسفرجان، کهرویه و امین‌آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63101/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول