اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کمبود نیروی انسانی در راه و شهرسازی استان سمنان برطرف شود

معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: کمبود نیروی انسانی در اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان با هدف خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به هم‌استانی‌ها و با تلاش و همکاری مسؤولان مربوط برطرف شود.

کمبود نیروی انسانی در راه و شهرسازی استان سمنان برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از استانداری سمنان، منوچهر فخری در بازدید از اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان اظهار کرد: با وجود کمبود نیروی انسانی، اما این اداره کل در انجام وظایف خود به خوبی نقش‌آفرینی می‌کند.

وی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان بیشترین بار توسعه را به دوش می‌کشد و مغز متفکر طرح‌های عمرانی در استان سمنان است، گفت: نیاز است با توجه به میزان فعالیت ، ساختار متناسب با افزایش نیروی انسانی برای این اداره کل تعریف شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: تلاش‌های کارکنان اداره کل راه و شهرسازی برای انجام وظایف مطلوب است و در نشست‌های تخصصی مختلف، برنامه‌ریزی‌های اصولی برای اجرای طرح‌های عمرانی از سوی این اداره کل ارائه می‌شود.

فخری با بیان اینکه همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان با استانداری سمنان مطلوب و مثبت است، خاطر نشان کرد: در همایش بعدی شهرداران استان از مدیر کل راه و شهرسازی استان برای هم‌اندیشی برای توسعه روزافزون عمرانی استان دعوت می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: استانداری سمنان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان سمنان مساعدت و هماهنگی‌های لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول