اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انتقال عاملان توهین به هواداران تراکتور به تبریز

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی ،جزئیات دستگیری عاملان توهین به هواداران تیم تراکتور را تشریح کرد.

انتقال عاملان توهین به هواداران تراکتور  به تبریز

هاشم شعفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز در تشریح جزئیات دستگیری عاملان توهین به هواداران تیم تراکتور تبریز اظهار کرد: در پی حواشی به‌وجود آمده بین تیم تراکتور و پرسپولیس تهران و انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر توهین به هواداران تیم تراکتور، موضوع بلافاصله با هماهنگی مقامات قضایی و انتظامی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پلیس فتا ناجا و تهران بزرگ و فتا استان در یک عملیات مشترک در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری افراد خاطی اقدام کردند و با توجه به اعلام جرم از طرف دادستانی تبریز افراد دستگیر شده برای ادامه سیر مراحل قانونی به تبریز انتقال و تحویل مقامات قضایی شدند.

معاون اجتماعی استان با بیان اینکه نیروی انتظامی توهین به هیچ یک از اقوام ایرانی را بر نمی‌تابد و با کسانی که قصد خدشه‌دار کردن فرهنگ اصیل اقوام ایرانی را داشته باشند با قاطعیت برخورد خواهد کرد، گفت: پلیس اشراف کامل بر فضای مجازی و حقیقی در جامعه را داشته و فضای مجازی محل ملعبه، توهین و انتشار موضوعات هنجارشکنانه نمی‌باشد و چشمان همیشه بیدار پلیس موضوعات را رصد می‌کند.

وی با اشاره به اظهار ندامت، پشیمانی و عذرخواهی متهمان دستگیر شده از هواداران تیم‌ها به جوانان و هواداران توصیه کرد که قبل از هرگونه اقدام نابخردانه و هنجارشکنانه به عواقب آن فکر کنند، چراکه پشیمانی مانع اجرای قانون نخواهد شد.

شعفی با بیان اینکه پلیس با هرگونه توهین و هنجار شکنی در محیط‌های ورزشی برخورد قانونی خواهد کرد و از هواداران فهیم تیم‌های ورزش درخواست کرد تماشاگران در محیط‌های ورزشی  شخصیت و فرهنگ اصیل خودرا به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول