اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توجه به فرهنگ حجاب در مدارس مازندران جدی گرفته شود

نماینده ولی فقیه مازندران با اشاره به اینکه در گذشته فرهنگ حجاب در مدارس به خوبی رعایت می‌شد، گفت: توجه به فرهنگ حجاب به ویژه حجاب برتر باید مورد توجه مدیران آموزش و پرورش قرار بگیرد.

توجه به فرهنگ حجاب در مدارس مازندران جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیران آموزش و پرورش استان مازندران اظهار کرد: برخی از مدیران آموزش و پرورش گاهی که مدیریت را که در شهری جز شهر خودشان برعهده دارند حتی حاضر نیستند فرزندان خودشان را برای تحصیل به محل مدیریت خودشان ببرند.

وی افزود: اگر معلمان بنا بر هر دلیلی ناراضی باشند می توانند  با یک نکته مخالفت خودشان را به نظام جمهوری اسلامی القا کنند و دانش آموزان را بدبین کند، از این رو گزینش معلمان بسیار مهم است و نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم، معلمان پرورش‌دهندگان آیندگان ما هستند.

محمدی لائینی خاطرنشان کرد: فرهنگ حجاب باید در میان دانش‌آموزان نهادینه شود که در این زمینه عقب هستیم.

امام جمعه ساری در پایان گفت: تعداد خانواده‌های مذهبی و معتقد به فرهنگ حجاب در مدارس کم است، نباید فراموش کنیم که شهدای ما از دامان همین زنان چادری و با حجاب رشد کردند.

انتهای پیام/86048/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول