اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

خبرگزاری فارس متعهد و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی است

فرماندار همدان گفت: خبرگزاری فارس مجموعه‌ای متعهد و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی است که همواره به عنوان نمونه در حوزه رسانه معرفی می‎شود.

خبرگزاری فارس متعهد و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسین افشاری در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس همدان با بیان اینکه این خبرگزاری رسانه‌ای متعهد به نظام جمهوری اسلامی است اظهار کرد: ما وقتی می‌خواهیم از رسانه‌ای متعهد و فردی که احساس مسؤولیت می‌کند نام ببریم، فارس را عنوان می‌کنیم.

وی افزود: اقدام وزارت خزانه‌داری آمریکا برای تحریم دامنه خبرگزاری فارس نیز به دلیل همین تعهد و رسالتی است که این خبرگزاری برای خود ایجاد کرده و به آن وفادار است.

فرماندار همدان با بیان اینکه کارکنان خبرگزاری فارس بسیار متشرع و حرفه‌ای هستند تصریح کرد: در حوزه مطالبه‌گری باید دقت بیشتری مبذول داشته باشیم به طوری که مطالبه‌گری مسؤولانه را ارج می‌نهیم اما مطالبه‌گری که تقاضا را بدون توجه به نیازهای کشور و نظام دامن بزند، دارای آثار تخریبی بالایی است.

وی با اشاره به اینکه انسان پاسخگو و شهروند مسؤول به انقلابی‌گری نزدیک‌تر است تا شهروند مطالبه‌گر ادامه داد: دفاع مقدس را با شهروند مسؤول اداره شده است.


افشاری با بیان اینکه امروز به شهروند مسؤول بیشتر نیاز داریم تا شهروند مطالبه‌گر خاطرنشان کرد: در ابتدای انقلاب دختران دانشجو از دانشگاه شهید بهشتی تهران به همدان آمده و در روستاها حمام می‌ساختند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آموزه‌های قرآن کریم نیز به شهروند مسؤول نیاز داریم گفت: اگر قرار باشد همه مطالبه کنند، چه کسی باید کار کند؟ بنابراین اگر همه خود را مسوول بدانند، امورات به خوبی انجام می‌شود.

فرماندار همدان با بیان اینکه مردم ایران مردمی پاسخگو و مسؤول هستند چرا که در غیر این صورت انقلاب نمی‌کردیم اظهار کرد: پیش از انقلاب نیز برای امام حسین(ع) عزاداری می‌کردیم، به طوری در سال 56 بزرگان نهیبی زدند که در کنار سینه‌زنی، مشتی هم به طاغوت بزنید.

وی با اشاره به اینکه مردم همدان مسؤولانه به کسانی که به دنبال شورش و اغتشاش در کشور بودند پاسخ ندادند افزود: در حدود 200 شهر کشور اغتشاش ایجاد شد اما مردم همدان همراهی نکردند.

افشاری با بیان اینکه مردم همدان از مسؤولان رودربایستی نکردند بلکه به دلیل حس مسؤولیت‌پذیری و دشمن‌شناسی آنها بود که در این حوادث آشوبگران را همراهی نکردند تصریح کرد: مردم همدان هم گله‌مند بودند اما جریان‌های اعتراضی و آشوب‌ها را همراهی نکردند.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول