اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

ترس بعضی‌ها از به روی کار آمدن مجلس انقلابی/با FATF کشور را زیر بار ذلت می‌برند

سخنران اجتماع عزاداران فاطمی در اردکان با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: اگر مجلس و دولت انقلابی داشتیم سرعت پیشرفت کشور ما چندین برابر بود ولی بعضی‌ها از به روی کار آمدن مجلس انقلابی می‌ترسند.

ترس بعضی‌ها از به روی کار آمدن مجلس انقلابی/با FATF کشور را زیر بار ذلت می‌برند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام حسین حیدریان در اجتماع عزاداران فاطمی، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) بابیان اینکه تقابل دو جبهه حق و باطل از ابتدای خلقت وجود داشته است، گفت: این تقابل الآن هم وجود دارد و وجود خواهد داشت و خداوند در قرآن کریم می‌فرماید؛ ما هر پیامبری را می‌فرستادیم در مقابلش دشمن وجود داشت و اوج تقابل این دو جبهه وقتی بود که پیامبر اسلام از دنیا رفت و حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) به‌عنوان اولین و اصلی‌ترین حامی رهبر جبهه حق شخصاً وارد میدان شد.

وی اظهار داشت: جبهه باطل تلاش‌های فراوانی دارد که روزبه‌روز جمع جبهه حق را متفرق کنند و بهترین راه برای متفرق کردن آن‌ها ترور رهبران جبهه حق است اگر از دستشان برآمد ترور فیزیکی می‌کنند و اگر نتواند با شایعه‌سازی و ایجاد بدبینی آن‌ها را ترور شخصیتی می‌کنند.

این استاد حوزه علمیه گفت: ابزار و وسایل ترور شخصیتی رهبران جبهه حق در زمان‌ها و موقعیت‌های مختلف باهم تفاوت دارد گاهی آمد نیوز و بی‌بی‌سی این کار را می‌کنند و گاهی شبکه‌های اجتماعی داخلی به دلیل ایجاد نفوذ در آن‌ها این کار را می‌کنند و گاهی اوقات غبارآلود کردن فضا علیه رهبران جبهه حق از زبان مسؤولین داخلی جبهه مقاومت انجام می‌شود و بدانید که دشمنان هر وقت دیدند آرمان‌ها، باورها و آدم‌های شما با منافع آن‌ها در تضاد است هیچ ابایی از حذف شما و رهبران شما ندارند.

وی با اشاره به تحولات اخیر در منطقه خاورمیانه افزود: آمریکا در این چند ماه اخیر درزمینهٔ ایجاد تفرقه در کشورهای جبهه مقاومت موفقیت‌های زیادی به دست آورده بود و زدن حشد الشعبی اولین اشتباه و زدن سردار سلیمانی دومین اشتباه آمریکایی‌ها بود که کشورهای جبهه مقاومت را متحد کرد چراکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان محور مقاومت در کشورهای جبهه مقاومت شناخته می‌شد و فریاد انتقام سخت به یک فریاد بین‌المللی تبدیل شد.

حیدریان با اشاره به بخش‌هایی از خطبه فدکیه حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) گفت: اولین محور این خطبه در موضوع توحید است که ما خدا را صاحب‌اختیار همه عالم می‌دانیم اما گاهی اوقات برخلاف این باور عمل می‌کنیم و عملکرد ما نمایشگر این باور که خدا همه‌کاره عالم است نیست مانند دل بستن به دیگران و اینکه در زندگی فردی و اجتماعی خود توانمندی‌های خدا را در نظر نمی‌گیریم و در موضوعات مختلف همانند ازدواج، زندگی و انتخاب‌ها خداوند را مدنظر قرار نمی‌دهیم.

وی افزود: ما گاهی در انتخاب مسؤولینی که انتخاب آن‌ها بر عهده ماست خدا را لحاظ نمی‌کنیم آن‌وقت کسی انتخاب می‌شود که در تصمیماتش خدا را لحاظ نمی‌کند و وقتی این مسئول خدا را لحاظ نمی‌کند طبعاً کارگزارانی را سرکار می‌آورد که خدا را لحاظ نمی‌کنند و از خدا نمی‌ترسند و عزت مردم را در نظر نمی‌گیرند و از خدا و حجت خدا تبعیت نمی‌کنند و کشور را زیر بار معاهداتی مانند FATF می‌برند که خدا در آن گم‌شده است و کشور را زیر بار ذلت می‌برند درنتیجه من و شما زیر دست‌وپا له می‌شویم که نتیجه رفتارهای غیر خدا باورانه است.

سخنران اجتماع عزاداران فاطمی گفت: ما باید وضعیت قبل از انقلاب و بعد از انقلاب را یادآوری کنیم و یکی از حربه‌های جبهه باطل فراموش کردن خفت و خواری و ذلت کشور ما قبل از انقلاب است ما به کسانی که سنگ شاه و خاندان پهلوی را به سینه می‌زنند و می‌گویند که شاه خدمات زیادی انجام داده است می‌گوییم که اولاً این چیزها را چه کسی ساخت؟ ایرانی‌ها یا بیگانگان؟ دوم؛ با پول چه کسی؟ سوم؛ برای این خدمات منافع چه کسی را در نظر گرفتند؟ چهارم؛ آن‌ها دستمزد خود را گرفتند، پنجم؛ آن‌ها در کنار دستمزد خود حق توحش هم گرفتند و ششم اینکه آن‌ها هیچ‌وقت اجازه ندادند که یک ایرانی از ساخت این پروژه‌ها سر دربیاورد لذا وقتی از کشور ما رفتند تجهیزات بسیاری داشتیم که اصلاً نمی‌توانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.

وی بابیان اینکه دومین کاری که جبهه نفاق می‌کند این است که داشته‌های خودمان را نبینیم و عزت و اقتدار امروز خودمان را نبینیم، افزود: ما امروز به‌جایی رسیدیم که پهباد آمریکا را می‌زنیم و آن‌ها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند پیشرفت‌های انقلاب و نظام چهل‌ساله ما باوجود همه تحریم‌های ظالمانه با پیشرفت‌های کشورهایی که بیش از دویست سال از ما جلوتر هستند رقابت می‌کند و این نشانه سرعت خیره‌کننده پیشرفت و رشد ماست که دشمن به آن اعتراف دارد و تلاش سوم دشمن هم این است که نقاط ضعف ما را برجسته کند و خدمات چهل‌ساله نظام و انقلاب را زیر سؤال می‌برد.

حیدریان در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اگر روحیه انقلابی بر کشور حاکم بود ببینید چه اتفاقی می‌افتاد و اگر مجلس انقلابی و دولت انقلابی داشتیم این پیشرفت‌ها چندین برابر می‌شد رمز موفقیت ما این است که نگاه ما به حاکم مسلمین باشد و ببینیم که چه کسانی می‌خواهند بر سرنوشت این کشور مسلط شوند ولی بعضی‌ها از به روی کار آمدن مجلس انقلابی می‌ترسند مجلس و دولت باید مثل امروزِ قوه قضائیه انقلابی باشد ولی این انقلابی بودن به نفع عده‌ای نیست لذا تلاش می‌کنند این اتفاق نیفتد.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول