اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دشمن با بمباران مسموم تبلیغاتی به دنبال برهم زدن وحدت ملت است

فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی با اشاره به روی آوردن دشمنان به فضای مجازی به عنوان سلاحی علیه ملت ایران گفت: دشمن با بمباران‌های مسموم تبلیغاتی و دروغ، وحدت و انسجام ما را هدف گرفته و تلاش کرده تا دستاوردهای انقلاب را کم‌رنگ کند.

دشمن با بمباران مسموم تبلیغاتی به دنبال برهم زدن وحدت ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین ابوالقاسم چمن در مراسم معنوی یادواره ۱۳ شهید دوران دفاع مقدس و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا و شهید مقاومت سردار سلیمانی هدف از برگزاری یادواره شهدا را آشنا کردن  نسل جدید انقلاب بافرهنگ ایثار و شهادت و ترویج این فرهنگ در بین نسل‌های جوان انقلاب بیان و اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس اگرچه به‌ظاهر طرف جنگ ما فقط عراق بود اما درواقع این‌یک جنگ منطقه‌ای بود و بیش از چهل کشور در دنیا به طرق مختلف صدام را حمایت می‌کردند.

وی گفت: شهدا با ایثارگری و ازجان‌گذشتگی خود آزادی، استقلال، عزت و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و ما هر آنچه داریم از برکت خون همین شهداست.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در ادامه با گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: زندگی پربرکت سردار شهید سلیمانی سراسر مجاهدت درراه اعتلای اسلام و عظمت ایران بود و این دلاور مرد جبهه مقاومت همه عمر پربرکت خود را در خدمت به مردم و جهاد درراه خدا گذراند و به عهد و پیمانی که با خدا و یاران شهیدش بسته بود وفادار ماند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز دشمن توان رزمی مقابله با انقلاب اسلامی ایران را ندارد و در جبهه مقاومت نیز نمی‌تواند مقابله کند بلکه به سلاح فضای مجازی روی آورده که همه ما وظیفه‌داریم بصیرت افزایی را سرلوحه برنامه‌های خودمان قرار دهیم و اجازه ندهیم دشمن با بمباران‌های مسموم تبلیغاتی و دروغ، وحدت و انسجام ما را بهم بزند و دستاوردهای انقلاب را کم‌رنگ کند.

وی گفت: مردم در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۲۲ بهمن و در روز دوم اسفندماه در پای صندوق‌های رأی به استکبار جهانی و ایادی‌اش پاسخ خواهند داد.

 

امام‌جمعه اسفراین در ابتدای این مراسم معنوی با تسلیت شهادت زهرای اطهر (س) گفت: حضرت زهرا (س) ام‌ابیها و تکیه‌گاه رسول‌الله (ص) بود که با شهادت مظلومانه و سیره زندگی خود به جهانیان آموخت هر کس به ریسمان الهی و خاندان نبوت تمسک جوید بی تردید راه حق و حقیقت را برگزیده است.

حجت‌الاسلام قدیر محمدیان افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) همچون کوثر بیکران الهی به‌عنوان اسوه کامل مادری و همسری نمونه برای زنان جهان است و زندگی کوتاه  اما پربرکت دخت نبی اکرم (ص) سراسر درس زندگی است.
در پایان یکی از مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت به مرثیه‌سرایی پرداخت و با اهدا هدایای از خانواده‌های معظم شهدا قدردانی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول