اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

دولت‌مردان به فکر برطرف کردن مشکلات مردم باشند

فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم استقبال از پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس گفت: دولت‌مردان نظام و انقلاب اسلامی به‌دوراز تفرقه با قرار گرفتن در کنار هم به فکر برطرف کردن مشکلات اقتصادی، معیشتی و رفاهی مردم باشند.

دولت‌مردان به فکر برطرف کردن مشکلات مردم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سردار محمد عبدالله‌پور شامگاه امشب در مراسم استقبال از پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در محل مصلی نماز جمعه اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن و شرکت در انتخابات مجلس از رویدادهای مهمی است که دشمنان نظام و انقلاب روی آن برنامه‌ریزی کرده‌اند. 

وی با بیان اینکه ملت همیشه درصحنه جمهوری اسلامی ایران با تبعیت ولی‌فقیه دسیسه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را خنثی کرده‌اند، گفت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات دوم اسفند باعث بقای دین مبین اسلام و تثبیت انقلاب اسلامی می‌شود. 

فرمانده سپاه قدس استان گیلان تفرقه را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک سم دانست و بیان کرد: دولت‌مردان نظام و انقلاب اسلامی به‌دوراز تفرقه با قرار گرفتن در کنار هم به فکر برطرف کردن مشکلات اقتصادی، معیشتی و رفاهی مردم باشند.

عبدالله‌پور با بیان اینکه اگر می‌خواهیم شهدا از ما راضی باشند باید به وصیت آن‌ها عمل کنیم، تصریح کرد: شهدا در وصیت‌نامه‌های خود اقشار مختلف جامعه از مسؤول گرفته تا بازاری را مخاطب قرار داده و پشتیبان ولایت‌فقیه بودن خواسته مشترک آن‌ها از ما است.  

فرمانده سپاه قدس استان گیلان شهدا را ناظر بر اعمال ما انسان‌ها دانست و خاطرنشان کرد: شهدا با نثار جان باارزش خود در جبهه‌های حق علیه باطل، پیام‌شان را به‌درستی انتقال داده‌اند و اکنون ما وظیفه‌داریم در قبال خون‌های پاکی که برای تثبیت انقلاب اسلامی ریخته‌شده پاسخ‌گو باشیم. 

به گزارش فارس، مراسم استقبال از پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس با سخنرانی فرمانده سپاه قدس استان گیلان و حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان آستارا شامگاه روز سه‌شنبه در محل مصلی نماز جمعه این شهرستان همراه با مداحی، روایتگری و شعرخوانی برگزار شد. 

برای تدفین پیکر پاک این شهید گمنام در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان آستارا، مزاری پیش‌بینی‌شده است که مراسم تشیع آن هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از مقابل سپاه ناحیه به سمت دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌شود.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول