اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| برخورد کمیسیون آرد، نان و گندم بردسکن با نانوایان متخلف

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بردسکن از برخورد کمیسیون آرد، نان و گندم این با نانوایان متخلف خبر داد و گفت: بازدید از نانوایان در اولویت تیم‌های نظارت این اداره قرار می‌گیرد.

فارس من| برخورد کمیسیون آرد، نان و گندم بردسکن با نانوایان متخلف

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، مخاطبان در «فارس من» سوژه‌ای را با عنوان «چرا نان  با کیفیت در بردسکن پخت نمی‌شود» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری این موضوع را داشته‌اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بردسکن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن از برخورد کمیسیون آرد، نان و گندم این با نانوایان متخلف خبر داد و گفت: بازدید از نانوایان در اولویت تیم‌های نظارت این اداره قرار می‌گیرد.

شهرام طلوع فکور ادامه داد: تیم‌های نظارتی اداره صنعت، معدن و تجارت با اداراتی از جمله نماینده فرمانداری، مرکز بهداشت، اتحادیه و تعزیرات حکومتی به صورت مشترک فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بحث آموزش یکی از برنامه‌های اتحادیه نانوایی است، اضافه کرد: این موضوع می‌تواند با همکاری مرکز فنی وحرفه‌ای با کمک اساتید برای همه نانوایی‌ها در نظر گرفته شود تا بیشتر و بهتر با مسائل جانبی تولید و پخت مرغوب آشنا شوند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بردسکن بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف نانوایی‌های بردسکن با تلفن‌های  124 این اداره و 197 مرکز بهداشت تماس بگیرند تا برخورد جدی با متخلفان انجام شود.

انتهای پیام/ 70050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول