اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تملک 17 واحد تولیدی و صنعتی صومعه‌سرا توسط بانک‌ها

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به وجود دو هزار و یک‌صد واحد صنعتی، تولیدی و صنفی در شهرستان صومعه‌سرا گفت: یک‌چهارم این واحدها راکد بوده و از این نظر صومعه‌سرا در جایگاه نخست استان قرار دارد که مطلوب نیست و ۱۷ واحد در تملک بانک‌ها قرار دارد.

تملک 17 واحد تولیدی و صنعتی صومعه‌سرا توسط بانک‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، سید جلال سید محمدی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه جهت تشریح برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان اظهار کرد: طی برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، ۷۸ پروژه عام‌المنفعه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد 

وی با بیان اینکه پروژه‌ها در حوزه عمرانی، کشاورزی، آب‌رسانی، راه‌سازی، آموزشی و بهداشتی است، گفت: برای بهره‌برداری از این تعداد پروژه‌، ۲۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های گردشگری بااعتبار ۷.۵ میلیارد تومان در این ایام افتتاح می‌شود، افزود: در سال جاری شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی هستیم که باعث ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه می‌شود.

سیدمحمدی با اشاره به وجود دو هزار و یک‌صد واحد صنعتی، تولیدی و صنفی در شهرستان صومعه‌سرا بیان کرد: یک‌چهارم این واحدها راکد بوده و از این نظر صومعه‌سرا در جایگاه نخست استان قرار دارد که مطلوب نیست و ۱۷ واحد در تملک بانک‌ها قرار دارد که از بانک‌ها خواسته‌شده تا سریع‌تر وضعیت این واحدها مشخص شود.

وی با اشاره به پروژه چهارراه خاکیان به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های راه‌سازی شهرستان گفت: تاکنون ۱۴ میلیارد تومان برای تملک اراضی اطراف این طرح اختصاص‌یافته اما هنوز در این حوزه با مشکلاتی مواجه هستیم.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه برای چهاربانده کردن محور خمام، پیربازار، ضیابر، ۱۰ میلیارد تومان اختصاص‌یافته و محور فومن، صومعه‌سرا، پونل نیز پیشرفت بالایی دارد، تصریح کرد: این دو پروژه ازجمله پروژه‌های بزرگ ملی محسوب می‌شود که راه‌اندازی آن می‌تواند تحولی در حمل‌ونقل و توسعه ترانزیت و کالا داشته باشد.

سید محمدی از رفع موانع چهارراه خاکیان این شهر خبر داد و افزود: برای رضایت مالکان این منطقه، ۱۴ میلیارد تومان در دو مرحله پرداخت‌شده که عملیات اجرای میدان در این نقطه به‌زودی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط ایران و منطقه، دهه فجر امسال دارای اهمیت خاصی است، افزود: حضور رسانه‌ها و انعکاس اخبار دستاوردهای نظام و پروژه‌های اجرایی و یا برگزاری جشن‌های انقلاب بسیار مهم و حائز اهمیت است.

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه خاطرنشان کرد: 207 صندوق اخذ رأی برای انتخابات مجلس یازدهم در این حوزه انتخابیه پیش‌بینی‌شده و مراحل انتخاب اعضای شعب نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول