اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

هدف نیروی دریایی افزایش اقتدار دریایی و توسعه سواحل مکران است

معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش با اشاره به شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی گفت: با ظهور نظام جمهوری اسلامی مهم‌ترین و راهبردی‌ترین منطقه از دست ایالات‌متحده خارج شد و علاوه بر آن آمریکا از تفکر انقلاب هراس داشت.

هدف نیروی دریایی افزایش اقتدار دریایی و توسعه سواحل مکران است

به گزارش خبرگزاری فارس رشت، امیر دریادار کاویانی عصر امروز در نشست پایانی طرح امام رضا(ع) در فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت با اشاره به اقدامات آمریکا در خصوص جلوگیری از نفوذ سیاسی و فرهنگی ایران در منطقه اظهار کرد: برای اولین بار پس از دوران هخامنشی رزمندگان ایران به سواحل مدیترانه رسیده‌اند اما استکبار جهانی از ابتدای انقلاب در حال توطئه و جنگ با انقلاب اسلامی در عرصه‌های اقتصادی، عملیات روانی، نیابتی، اطلاعاتی و فرهنگی است.

وی با توصیه جوانان به هوشیاری افزود: جنگ ایران و آمریکا هیچ‌وقت تمام نمی‌شود و تا زمانی که تفکر دینی، انقلابی و ولایی در ایران است تقابل نظامی جمهوری اسلامی با استکبار جهانی ادامه دارد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه تفکر انقلاب اسلامی موجب پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس شد، گفت: در هشت سال دفاع مقدس نیز تلاش رژیم بعث، شرق و غرب حمله به تفکرات انقلاب و دین بود و عامل معنویت باعث پیروزی ایران در جنگ تحمیلی شد.

کاویانی با تأکید بر رعایت اصول عقیدتی و امنیتی بیان کرد: کارکنان باید سعی کنند مسیری را دنبال نمایند که مقام معظم رهبری برای ما ترسیم کرده است و وارد فضاهای سیاسی دیگر نشوند.

معاون هماهنگ‌کننده نداجا با اشاره به اینکه ما امروز در یک پیچ تاریخی هستیم، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی مسئولیت عظیمی در چرخه امنیت دفاعی پیداکرده و به حول و قوه الهی در تولید بازدارندگی هم دارای بازدارندگی تدافعی و هم دارای بازدارندگی تهاجمی هستیم.

کاویانی با ابراز رضایت در بازدید انجام‌شده از فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت افزود: نسل جوان در بیانیه گام دوم انقلاب دارای مسئولیت‌های مهمی است ازاین‌رو هدف نیروی دریایی افزایش اقتدار دریایی و توسعه سواحل مکران باهمت همه شما جوانان است.

وی مراکز آموزشی را از مناطق عملیاتی بسیار مهم در کشور دانست و گفت: آینده نداجا منوط به تربیت و آموزش صحیح فراگیران آموزشی است.

انتهای پیام/۳۳۸۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول