اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تأکید بر شناسایی ظرفیت‌ها و توانایی‌های بالقوه دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان با بیان اینکه عضویت در انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نقشی خودخواسته است، گفت: دانش‌آموزان باید همواره در پی شناسایی ظرفیت‌های و توانایی بالقوه خود تلاش کنند.

تأکید بر شناسایی ظرفیت‌ها و توانایی‌های بالقوه دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نادر جهان‌آرای ظهر امروز در دیدار با اعضای منتخب انجمن‌های اسلامی مداری پسرانه سراسر استان در سالن اجتماعات مصلی امام خمینی رشت با بیان اینکه عضویت در اتحادیه دانش‌آموزی نقشی خودخواسته است که نوجوانان با میل و خواسته خود آن را می‌پذیرند، اظهار کرد: اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گلچین شده از گلستان مدارس هستند.

وی با بیان اینکه برخی از نقش‌ها خودخواسته و برخی مانند محل تولد و غیره غیرارادی است، گفت: مهم‌ترین وظیفه دانش‌آموزان در خانه، نقش فرزندی و احترام به خانواده بوده و در مدرسه، انجام تکالیف و وظایف خود به بهترین شکل ممکن است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان با بیان اینکه عضویت در انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نقشی خودخواسته است، افزود: دانش‌آموزان باید همواره در پی شناسایی ظرفیت‌های و توانایی بالقوه خود تلاش کنند و در مطالبه مباحث علمی، تجربی و پژوهشی که امروز و فردای شما را تحت تأثیر می‌دهد تلاش شود.

فعالیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در 300 مدرسه

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان نیز با اشاره به فعالیت‌های این اتحادیه اظهار کرد: امروز انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان گیلان در ۳۰۰ مدرسه در جهت نخبه داری و نخبه پروری فعالیت‌های فرهنگی، علمی، اجتماعی و غیره گام برمی‌دارد.

محمد لطیفی با بیان اینکه انجمن‌های اسلامی یک هویت منسجم تشکیلاتی است، گفت: این انجمن تشکیلاتی از دانش‌آموزان است که به‌صورت خودجوش و با انسجامی قوی در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به عضویت ۱۶ هزار نوجوان در انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در طول هشت سال دفاع مقدس و ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید افزود: امروز نیز انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان گیلان در ۳۰۰ مدرسه در جهت نخبه داری و نخبه پروری فعالیت‌های فرهنگی، علمی و اجتماعی گام برمی‌دارد.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان با اشاره به خودسازی دانش‌آموزان بیان کرد: تربیت حماسی، جنبش دانش‌آموزی خیمه‌های معرفت، طرح همکلاسی آسمانی، کنگره و یادمان‌های شهدای دانش‌آموزی ‌و غیره ازجمله فعالیت‌های این سازمان است.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول