اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

فخری: تمریناتمان را کم نکردیم/ پاکدامن کارهای درمانی را انجام می دهد

سرمربی تیم ملی شمشیربازی گفت: پاکدامن در مسابقات مصر آسیب دیدگی داشت که تشدید شده و کارهای درمانی را انجام می دهد.

فخری: تمریناتمان را کم نکردیم/ پاکدامن کارهای درمانی را انجام می دهد

به گزارش خبرگزاری فارس، پیمان فخری سرمربی تیم ملی شمشیربازی درباره مسابقات پیش رو تیم ملی، اظهار داشت: مسابقات جام جهانی لهستان یکم تا سوم اسفندماه برگزار می شود و بعد از آن 15 تا 17 اسفند هم ورزشکاران راهی ایتالیا می شوند. یکم تا سوم فروردین جام جهانی مجارستان را پیش رو داریم.

وی افزود: ما 40 امتیاز المپیکی از چین جلوتر هستیم و اگر این کشور در یکی از 3 مسابقه به فینال برود و در یک مسابقه سوم شود و ما اول شویم آنها می توانند از ما جلو بزنند. چین در بین 4 تیم جهان هم قرار نگرفته است.

فخری ادامه داد: در مسابقات لهستان اگر در بین 4 تیم قرار بگیریم سهمیه را کسب می کنیم حتی اگر در مسابقات لهستان و ایتالیا جزو 6 تیم برتر هم باشیم سهمیه را می گیریم.

وی دربارا گلایه های ورزشکاران در خصوص لیگ، تصریح کرد: بخش اعظم درآمد قهرمانان از لیگ است و اگر بچه ها گلایه دارند در این خصوص است. چرا شمشیربازان باید محروم شوند؟ دیروز در فدراسیون جلسه بود و قرار شد 20 بهمن هفته اول لیگ برگزار شود.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی درباره مصدومیت عابدینی، عنوان کرد: عابدینی مشکلی ندارد، اما پاکدامن در مسابقات مصر آسیب دیدگی داشت که تشدید شده است. او کارهای درمانی را انجام می دهد اما تشخیص داده شده در قهرمانی کشور شرکت نکند. ما تمرینات مان را برای قهرمانی کشور کم نکردیم و برای مسابقات لهستان تمرین می کنیم. 

در مسابقات قهرمانی کشور اسلحه سابر فرزاد باهر اول شد. نیما زاهدی در رده دوم قرار گرفت و مجتبی عابدینی به همراه محمد رهبری سوم شدند. نیما زاهدی با برابر رهبری دوم شده بود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول