اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

اتحاد و بسیج انزلی لازمه صعود ملوان به لیگ برتر/ هوای بازی در زمین به سرم زد!

مربی تیم فوتبال ملوان انزلی با بیان اینکه برای صعود ملوان به لیگ برتر بایستی مردم انزلی بسیج شوند، گفت: ملوان تنها دل‌خوشی مردم انزلی بوده و بازیکنان ملوان به درک متقابلی از بازی یکدیگر رسیدند.

اتحاد و بسیج انزلی لازمه صعود ملوان به لیگ برتر/ هوای بازی در زمین به سرم زد!

مازیار زارع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی با اشاره به پیروزی ملوان مقابل فجر شهید سپاسی شیراز اظهار کرد: تیممان مدت‌های مدیدی به این زیبایی بازی نکرده و در دیدارهای پیشین همواره یک‌نیمه خوب و یک‌نیمه بد داشتیم؛ در دیدار مقابل سپاسی ۹۰ دقیقه جنگیدیم و تیم برتر میدان بودیم.

وی با بیان اینکه کسب سه امتیاز حق بازیکنان ملوان بود، افزود: هواداران ملوان ۹۰ دقیقه بازیکنان را جانانه تشویق کرده و اعتراف می‌کنم پس از چهار سال کناره‌گیری از فوتبال، برای نخستین بار حس و حال بازی در زمین را پیدا کردم.

مربی تیم فوتبال ملوان انزلی با تأکید بر نقش بارز هواداران در پیروزی این تیم مقابل مدعی صعود به لیگ برتر گفت: بازیکنان ملوان به درک متقابلی از بازی یکدیگر رسیده و با اتحاد و انسجام در میدان حضور پیدا می‌کنند؛ تیممان یکدست بوده و به آینده امیدوار شدیم.

زارع با بیان اینکه مصدومیت‌ها در فوتبال ایران عجیب است، افزود: بازیکنان پس از کوچک‌ترین برخوردی به روی زمین می‌افتند این در حالی است که در فوتبال روز دنیا به‌ویژه در باشگاه‌های اروپایی بازیکنان سعه‌صدر بیشتری داشته و خود را بر روی زمین نمی‌اندازند.

وی دستیابی ملوان به جایگاه واقعی خود را مستلزم حمایت همه‌جانبه مسؤولین و مردم شهر انزلی دانست و گفت: با تلاش عده قلیل این تیم به جایگاه اصلی خود نمی‌رسد و نیاز است یک شهر برای صعود ملوان به لیگ برتر بسیج شود؛ صعود ملوان دور از ذهن نبوده به‌شرط اینکه تمام شهر بخواهد.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال ملوان انزلی با تأکید بر اینکه این تیم تنها دل‌خوشی مردم ملوان است، افزود: مردم، مسؤولین، بازیکنان و مربیان برای بازگشت ملوان بایستی یکدل شوند، به اعتقاد بنده این یکدلی در حال حاضر وجود ندارد و مادامی‌که یکدلی وجود نداشته باشد کار کردن سخت است.

به گزارش فارس، تیم فوتبال ملوان انزلی مقابل تیم مدعی فجر شهید سپاسی شیراز به برتری دو بر صفر رسیده و از منطقه سقوط جدا شد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول