اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تجلیل منصف‌ها در کهگیلویه و بویراحمد

واحد‌های صنفی و واحد‌های تولیدی به عنوان کاسب کار منصف کهگیلویه و بویراحمد که حقوق مصرف کنندگان را رعایت می‌کنند تجلیل خواهد شد.

تجلیل منصف‌ها در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور ارج نهادن و همچنین تشویق واحد‌های صنفی و واحد‌های تولیدی به عنوان کاسب کار منصف که حقوق مصرف کنندگان را رعایت می‌کنند تجلیل خواهد شد.

باقری در حاشیه این جلسه با اشاره به اینکه برای شناسایی و ارزیابی این واحدها تیمی متشکل از استانداری، سازمان صمت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان، اداره کل استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی و....،طبق استعلام‌های صورت گرفته کار بررسی و انتخاب را انجام خواهند داد.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه این ارزیابی‌ها از هفته آینده آغاز می‌شود ادامه داد: قریب به  ۲۰ واحد صنعتی و ۵۰ واحد صنفی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

وی گفت: واحد‌های صنفی و صنعتی برتر در اسفندماه سال جاری در همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت و گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان به آنان اعطاء خواهد گردید.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت: در این جلسه مصوب شد توسط سازمان امور مالیاتی، تامین اجتماعی، اتاق بازرگانی صنایع معادن، کشاورزی و همچنین اتاق اصناف برای واحدهایی که حقوق مصرف کنندگان را رعایت می‌کنند و برتر شناخته می‌شوند مشوق‌ها و تخفیف‌هایی در نظر گرفته شود.

گفتنی است واحد‌های برتر استانی که مفتخر به تندیس حمایت از حقوق تولید کننده و مصرف کننده گردند از پرداخت حق عضویت سالیانه به اتحادیه‌های صنفی خود معاف خواهند شد.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول