اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امام و رهبری

آیت‌الله کعبی: تکیه بر مکتب شهید سلیمانی می‌تواند حلّال مشکلات کشور باشد

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان گفت: مکتب شهید سلیمانی می‌تواند همه مشکلات فراروی ملّت ایران را با انتخاب مدیران انقلابی و ولایی در صحنه مدیریت کلان کشور حل کند.

آیت‌الله کعبی: تکیه بر مکتب شهید سلیمانی می‌تواند حلّال مشکلات کشور باشد

آیت‌الله عباس کعبی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: ملّت ولایی و انقلابی ایران در شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام، حاج قاسم سلیمانی و فرمانده بزرگ مقاومت عراق ابومهدی المهندس تشییع و بدرقه‌ای تاریخی از خود به‌جا گذاشت که نشان‌دهنده زنده بودن‌ این ملّت بود.

وی ادامه داد: تشییع شهدای مقاومت نشان داد ملّت ایران در دفاع از اسلام و انقلاب و کشور، در صحنه حاضر است و فریادهای بلند ملّت در مطالبه جدّی انتقام سخت، هم‌سو با رهبری عزیز، به‌تعبیر بلند رهبری، سوخت موشک‌هایی شد که عین‌الاسد را با سیلی محکم در هم کوبید و هیبت پوشالی آمریکا را شکست.

کعبی با بیان اینکه شعور جمعی‌ِ ملّت ایران بر این قرار گرفت که حادثه سقوط هواپیما بر اثر دفاع از آسمان و امنیت کشور و با یک خطای انسانی رخ داده است، تصریح کرد: مردم، روایت رسمی نظام را پذیرفتند و حتی خانواده‌های جان‌باختگان، با مردم و نظام همراهی کردند. رهبر انقلاب هم تأکید کردند که این حوادث نباید تکرار شود.

نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر مکتب شهید سلیمانی، گفت: ویژ‌گی‌های مکتب شهید سلیمانی ایمان، جهاد و ولایت است. شهید سلیمانی عصاره فضائل شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم بود که تربیت شده مکتب امام و ولایت فقیه بود.

کعبی با بیان اینکه شهید سلیمانی ویژگی‌های بسیار مهمی داشت که آن ویژگی‌ها ایشان را در تراز یک مؤمن انقلابی پایِ کار و مجاهد تکلیف‌مدار به عنوان الگو برای ملّت ایران مطرح کرد، افزود: ملّت ایران هنوز از برکات و آثار شهید حاج قاسم سلیمانی متنعم است و انسجام ملّی در عراق در مقابل آمریکایی‌ها و یکدست‌شدن مردم در اخراج آمریکایی‌ها و اعلام اینکه آمریکا اشغال‌گر است از برکات خون دو شهید است.

عضو مجلس خبرگان ادامه داد: آنچه حائز اهمیت است اینکه پرچم مبارزه با آمریکا و صهیونیست و پرچم انتقام سخت، همچنان باید برافراشته باشد که این انتقام در واقع در امتداد انتقام حسینی است و این انتقام به‌معنای نصرت و یاری دین خدا و مقابله جهادی با شیطان بزرگ و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر خودسازی جامعه‌پردازی و بسترسازی برای زوال رژیم صهیونیستی، افول آمریکا و تمدن‌سازی است.

کعبی تصریح کرد: مکتب شهید سلیمانی می‌تواند همه مشکلات فراروی ملّت ایران را با انتخاب مدیران انقلابی و ولایی در صحنه مدیریت کلان کشور حل کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره علّت به‌کارگیری دو صفت صبّار و شکور برای ملّت ایران از سوی رهبر معظّم انقلاب گفت: پشتوانه دو یوم‌الله تشییع باشکوه سردار سلیمانی و بمباران پایگاه آمریکایی عین‌الاسد، یک ملّت بزرگ، مقاوم و استوار است که با حضور در صحنه و نگاه کردن به اولویت‌ها، علی‌رغم تلاش دشمن برای حاشیه‌سازی، نشان داده است که ملتی بسیار صبور و بسیار شکرگزار است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول