اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

ادای احترام ستاره‌های تنیس جهان به خاطر درگذشت کوبی برایانت

تنیسورهای مطرح جهان در واکنش به درگذشت اسطوره بسکتبال جهان ابراز ناراحتی کردند.

ادای احترام ستاره‌های تنیس جهان به خاطر درگذشت کوبی برایانت

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از skysports، ستاره‌های تنیس در مسابقات آزاد استرالیا به کوبی برایانت اسطوره بسکتبال جهان که در حادثه هلی‌کوپتر کشته شد، ادای احترام کردند. برایانت بعد از خداحافظی از دنیای بسکتبال با تعداد از تنیسورهای مطرح جهان دوست شد.

او تابستان گذشته در مسابقات آزاد استرالیا تماشاگر بازی نائومی اوساکا تنیسور شماره 3 زنان جهان بود. وی همچنین سال گذشته کتابی درباره تنیس برای کودکان با نام "میراث و ملکه" نوشت.

ماریا شاراپووا تنیسور روسی مطرح زنان جهان نیز در توییتر خود نوشت: خبر ناراحت ‌کننده‌ای بود. من هیچ وقت بخشندگی شما را فراموش نمی‌کنم. من همیشه سپاسگزار شما هستم. قلب من با شما و خانواده زیبای شماست.

رافائل نادال مرد شماره یک جهان هم در توییتر خود نوشت: من امروز صبح با خبرهای هولناک از مرگ غم انگیز یکی از بزرگترین ورزشکاران جهان از خواب بیدار شدم؛ کوبه برایانت، دخترش جیانا و سایر مسافران. به همسر و خانواده او تسلیت می‌گویم. من هنوز در شوک هستم. 

سیمونا هالپ تنیسور مطرح زنان جهان نیز با ابراز ناراحتی در توییتر خود نوشت: از تو به خاطر اینکه الهام‌بخش ما بودی تشکر می‌کنم. رویاهای تو را دنبال می‌کنیم.

نیک کرگیوس تنیسور مطرح استرالیایی نیز در دیدار امروز مقابل رافائل نادال در ابتدا با لباس کوبی برایانت حاضر شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول