اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افتتاح و کلنگ‌زنی 7 پروژه دهه فجر در زنجان

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: امسال طی دهه فجر دو پروژه ورزشی کلنگ‌زنی و 5 پروژه نیز افتتاح خواهد شد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 7 پروژه دهه فجر در زنجان

علی خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: امسال نیز برای گرامیداشت این دهه مبارک برنامه‌های متعددی در استان اجرایی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری مسابقات صخره‌نوردی بانوان و آقایان طی دهه فجر خبر داد و گفت: همچنین در شهرستان‌ها نیز مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های گسترده اداره کل ورزش و جوانان طی دهه فجر جشنواره بازی‌های بومی و محلی است، اضافه کرد: این مسابقات به صورت منطقه‌ای در زنجان برگزار خواهد شد.

خلیلی تصریح کرد: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، افتتاح پروژه استخر صائین قلعه، سکوی تماشاگران سلطانیه، افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌هایی همچون چمن مصنوعی خدابنده و توزلوی خدابنده، کلنگ‌زنی چمن مصنوعی در ایجرود، چمن مصنوعی شریف آباد ابهر، استخر سرپوشیده نیکان ابهر نیز از دیگر برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان طی دهه فجر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: امسال طی دهه فجر دو پروژه ورزشی کلنگ‌زنی و پنج پروژه نیز افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی متفاوت با حضور تیم‌های مختلف و شرکت ورزشکاران در مراسم غبار روبی گلزار شهدا و راهپیمایی 22 بهمن نیز از دیگر برنامه‌های است که طی دهه فجر اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول