اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

1017 شعبه اخذ رأی در استان مرکزی دایر می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: یک هزار و 17 شعبه اخذ رأی در استان مرکزی برای انتخابات پیش رو تعیین شده است.

1017 شعبه اخذ رأی در استان مرکزی دایر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، بهروز اکرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اشاره به نهایی شدن تعداد شعب اخذ رأی در استان مرکزی اظهار داشت: یک هزار و 17 شعبه اخذ رأی در استان مرکزی برای انتخابات پیش‌ رو تعیین شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد 688 شعبه ثابت و 329 شعبه سایر است که یک شعبه نیز مربوط به اقلیت‌‌های دینی است.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی افزود:‌در اراک 311 شعبه، آشتیان 22 شعبه، تفرش 33 شعبه، خمین 105 شعبه، خنداب 60 شعبه، دلیجان 43 شعبه، زرندیه 51 شعبه، ساوه 136 شعبه، شازند 130 شعبه، فراهان 36 شعبه، کمیجان 45 شعبه و محلات نیز 45 شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است.

اکرمی اظهار کرد: رسیدگی به شکایت داوطلبانی که صلاحیت آن احراز نشده است تا یکم بهمن توسط شورای نگهبان انجام می‌شود و اسامی نهایی ۱۱ بهمن‌ماه به فرمانداری‌های اعلام خواهد شد.

وی افزود: ۱۲ بهمن‌ماه نتیجه از سوی فرمانداری‌ها به کاندیداها ابلاغ می‌‌شود تا افرادی که رد صلاحیت شده‌اند مجدداً برای بررسی صلاحیت به شورا شکایت کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی از آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخابات خبر داد و خاطرنشان کرد: تمهیدات پشتیبانی شعب اخذ رأی از نظر خودرو و نیروی انسانی اندیشیده شده و مشکلی در استان وجود ندارد.

اکرمی خواستار رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیدها شد و گفت: همه نامزدها در چارچوب قانون تبلیغات کرده و از بی‌اخلاقی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول