اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هیچ بن بستی برای واحدهای صنعتی استان تهران وجود ندارد

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: هیچ بن بستی برای واحدهای صنعتی وجود ندارد که نتوان آن را با کار جهادی مسئولان برطرف کرد.

هیچ بن بستی برای واحدهای صنعتی استان تهران وجود ندارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، صابر پرنیان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین دیدار و گفت‌وگو کرد. در این جلسه که به میزبانی فرمانداری ورامین برگزار شد، مسائل مربوط به شهرک‌های صنعتی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

پرنیان در این دیدار گفت: دشمنان قسم‌خورده نظام تلاش دارند که با فشارهای اقتصادی و اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه، موجبات تعطیلی دومینووار واحدهای صنعتی و بیکاری هزاران کارگر را فراهم کنند ولی صنعتگران با تلاش و همت اجازه ندادند که این توطئه محقق شود.

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان تهران افزود: یکی از مهمترین سیاست‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، حفظ وضعیت اشتغال موجود در جامعه است که با همکاری صاحبان صنایع، این مهم محقق شده و امروز با ایجاد و راه‌اندازی واحدهای جدید، به دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی جدید هستیم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رونق تولید بیان داشت: تکیه بر رونق تولیدات داخلی علاوه بر اینکه می‌تواند وضعیت اشتغال را بهبود بخشد، باعث بهبود وضعیت معیشت مردم نیز خواهد شد.

پرنیان افزود: هیچ بن بستی برای واحدهای صنعتی وجود ندارد که نتوان آن را با کار جهادی مسئولان برطرف کرد و این مهم محقق نمی‌شود جز اینکه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب عملیاتی و اجرایی شود.

وی تصریح کرد: مدیران شهرک‌های صنعتی استان تهران میزکار خود را داخل واحدهای صنعتی دایر کرده‌اند و تلاش دارند تا از نزدیک مسائل و مشکلات را رصد کرده و با همفکری با صاحبان صنایع این مسائل و مشکلات را برطرف کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: تولیدکننده باید برای ادامه فعالیت خود، به آینده امیدوار باشد و این امید تنها در سایه حضور مدیران در صحنه و تلاش و همت مسئولانه تمامی افراد محقق می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/ث30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول