اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تجربه و تخصص بانوان مورد حمایت قرار می‌گیرد

استاندار قزوین گفت: از تجربه و تخصص بانوان در حوزه‌های مدیریتی استفاده خواهیم کرد و میزان حضور بانوان در عرصه اجتماعی امروز نسبتا با میزان مردان برابری می‌کند که این شرایط به برکت انقلاب اسلامی است.

تجربه و تخصص بانوان مورد حمایت قرار می‌گیرد

 به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین صبح امروز در نشست بانوان فعال در عرصه‌های مختلف در استانداری اظهار کرد: شهید سردار سلیمانی با شهادت خود نشان داد که مسولیت‌ها ماندگار نیست و آنچه ماندگار است اخلاق و منش انسانی است.

وی افزود: سردار سلیمانی با رفتار و منش خود اسیر سیاست نشد و به عنوان سربازی فداکار برای دفاع از میهن و ناموس و دین خود تلاش کرد و امیدواریم تمام سربازان این کشور رهرو راستینی برای این شهید باشند.

جمالی‌پور تصریح کرد: خداوند در وجود تمام انسان‌ها ظرفیت‌هایی را قرار داده است که می‌توان از آنها در عرصه‌های مختلف بهره‌مند شد.

استاندار قزوین گفت: در کشور ما نگاه‌های اشتباه در جامعه با عنوان 《سهم》 ما صورت گرفته است و اگر فردی با تخصص خود عمل کند اثرگذار خواهد بود؛ به عبارت دیگر ظرفیت‌ها توسعه را می‌سازند.

وی یادآور شد: ما اگر خود را ثابت کنیم مسلما فرصت فراهم خواهد شد؛ ما باید نگاه‌های اشتباه با این عنوان که به هر قیمتی مدیر انتخاب کنیم را کنار بگذاریم و تجربه تخصص و توانایی آن فرد باید درنظرگرفته شود.

جمالی‌پور خاطرنشان کرد: باید دانش، تخصص و تجربه ما را ثابت کند و ما در انتصابات با حقوق مردم شوخی نداریم.

 استاندار قزوین ادامه داد: از تجربه و تخصص بانوان در حوزه‌های مدیریتی استفاده خواهیم کرد و میزان حضور بانوان در عرصه اجتماعی امروز نسبتا با میزان مرد برابری می‌کند که این شرایط به برکت انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: اتفاقات بزرگی برای بانوان در جمهوری اسلامی رقم خورد و سهم بانوان سهم بالایی است.

جمالی‌پور گفت: زن جایگاه بالایی در نظام اسلامی را دارد که باید به آن توجه شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: ما نباید به بیگانه اعتماد کنیم و هرجا اعتماد کردیم آسیب دیدیم و هیچ عنصر اجنبی برای دلسوزی کشور قدم نمی‌گذارد و منافع کشور، دوست و دشمن را رقم می‌زند.

وی ادامه داد: نه گفتن به زیاده خواهان حضور در انتخابات است و امیدواریم مردم ایران در اسفندماه شرایط را طوری پیش ببرند که شرایط بهتری برای اداره کشور فراهم کنند.

رقیه نانگیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین نیز در این جلسه اظهار کرد: باید نسبت به برخی مسائل نگاه موشکافانه‌ای صورت بگیرد.

وی افزود: نسبت جمعیت شاغل بانوان استان قزوین به آقایان ۴۵ درصد به ۵۵ درصد بوده و بیانگر این است که قزوین به ترکیبی جمعیتی در کشور نزدیک می‌شود.

نانگیر بیان کرد: استان قزوین به عنوان استان پیشرو در حوزه مدیریت بانوان است.

وی گفت: باید بانک اطلاعات جامع بانوان داشته باشیم و این بانک اطلاعاتی رصد شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین تصریح کرد: ظرفیت بانوان استان قزوین باید شناخته شود تا در سطح کشوری از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شد.

نانگیر یادآور شد: شرکت در نمایشگاه‌ها برای ایجاد اشتغال پایدار در زمینه بانوان می‌تواند اثرگذار باشد؛ بانوان در هرجایی فارغ از مسولیت اداری هرجایی باشند مورد حمایت قرار می‌گیرند و از تشکل‌های روستایی و شهری را درنظرداشته و حمایت کنید.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول