اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ثبت رکورد جدید در فولاد سفیددشت/ تولید بیش از 70 هزار تُن آهن اسفنجی در دی‌ماه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از ثبت رکورد جدید واحد احیای مستقیم شرکت فولاد سفیددشت خبر داد و گفت: این واحد با تولید 70 هزار و 305 تن آهن اسفنجی در دی‌ماه امسال موفق به ثبت رکورد جدید تولید ماهیانه محصول شد.

ثبت رکورد جدید در فولاد سفیددشت/ تولید بیش از 70 هزار تُن آهن اسفنجی در دی‌ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، سجاد رستمی از ثبت رکورد جدید واحد احیای مستقیم شرکت فولاد سفیددشت خبر داد و گفت: این واحد با تولید 70 هزار و 305 تن آهن اسفنجی در دی‌ماه امسال موفق به ثبت رکورد جدید تولید ماهیانه محصول شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به قرارگرفتن در سردترین ماه سال و تأکید شرکت گاز استان مبنی بر کاهش مصارف صنعتی گاز طبیعی، شرکت فولاد سفیددشت در راستای تداوم تعاملات سازنده خود با ادارات و نهاد‌های استان با فراهم کردن مقدمات فرآیندی، در دو مرحله اقدام به کاهش تولید کرده است.

وی خاطرنشان کرد: رکورد ماهیانه نسبت به آخرین رکورد در آبان‌ماه امسال، 20 تن افزایش داشته است که اگر محدودیت گاز وجود نداشت این عدد به 500 تن هم می‌رسید.

اکبر اسکندری نیز از ارتقای کیفی آهن اسفنجی تولیدی واحد احیای مستقیم به لحاظ درجه فلزشدگی خبر داد و گفت: از ابتدای سال ۹۸، در زمینه ارتقای کیفیت محصول، موفقیت‌های چشمگیری به دست آمده و امروز با اطمینان می‌توان گفت با بهبود‌های صورت گرفته، آهن اسفنجی تولید شده در واحد احیای مستقیم فولاد سفیددشت از جمله باکیفیت‌ترین محصولات از این نوع در سطح کشور است.

رئیس واحد آهن‌سازی شرکت فولاد سفیددشت افزود: هم اکنون واحد فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت با پیشرفت ۸۰ درصدی همراه است که با تلاش پرسنل، پیمانکاران و مسؤولان این شرکت سال آینده شاهد اولین ذوب در این واحد خواهیم بود.

انتهای پیام/68023/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول