اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بارش خفیف برف و افزایش آلاینده‌ها در سه روز آینده

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: طی سه روز آینده بارش خفیف برف در استان دور از انتظار نیست و شاهد افزایش آلاینده های هوا در اکثر مناطق البرز خواهیم بود.

بارش خفیف برف و افزایش آلاینده‌ها در سه روز آینده

منصور رحمانیان مدیرکل هواشناسی البرز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج در رابطه با آخرین وضعیت جوی این استان گفت:با توجه به بررسی الگوهای هواشناسی طی سه روز آینده بارش خفیف برف در استان دور از انتظار نیست و یخبندان پدیده الب این روزها خواهد بود.

رحمانیان گفت: امروز آسمان استان نیمه ابری است و شاهد بارش برف در ارتفاعات از جمله طالقان و آسارا هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به برودت هوا پیش بینی بخبندان سراسری در اغلب مناطق استان شده به همین دلیل از مردم درخواست می‌شود هنگام خروج از منزل در اوایل صبح نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی توضیح داد: طی سه روز آینده کمینه دما در استان به سه درجه زیر صفر و بیشینه آن نیز به هفت درجه بالای صفر می‌رسد و طی سه روز آینده میانگین وزش باد در استان بین چهار تا هفت متر در ثانیه متغیر است.

مدیرکل هواشناسی البرز در رابطه با غلظت آلاینده‌های استان هم گفت: اطلاعات حاصل از بررسی وضعیت ایستگاه های سنجش آلودگی هوا نشان می دهد طی سه روز آینده شاهد افزایش آلاینده های هوا در اکثر مناطق البرز  هستیم.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول