اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اعتراض خطیب جمعه شال به یک انتصاب در این شهر/ مسؤولی که طرفدار نظام نباشد را نمی‌خواهیم

در حالی که سرپرست جدید بخشداری شال در سکوت خبری منصوب شده است، امام جمعه موقت این شهر امروز به این انتصاب اعتراض کرد.

اعتراض خطیب جمعه شال به یک انتصاب در این شهر/ مسؤولی که طرفدار نظام نباشد را نمی‌خواهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در هفته گذشته و در آستانه کمتر از 2 ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی سرپرست جدید بخشداری شال منصوب شد.

رحمانی در حالی هفتهٔ گذشته بر صندلی بخشداری شال تکیه زد که آذرماه سال 95 به دلیل تبلیغ برای یک کمپین اپوزیسیون خارج نشین، با هدف آزادی مجرم امنیتی نرگس محمدی بازداشت و از مسؤولیت خود در روابط عمومی فرمانداری قزوین نیز خلع شده بود.

اما حجت‌الاسلام هاشم عاملی امام جمعه موقت شال در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر به این انتصاب واکنش نشان داده و از مدیران فرمانداری و استان قزوین خواست که در انتصاب مدیران به شروطی که در قانون آمده احترام بگذارند.

وی با بیان اینکه فعلا از مدیران استان و فرمانداری خواهش می‌کنیم، اما اگر توجه نکنند حتما مطالبی را افشاء خواهیم کرد، تأکید کرد: افرادی که به‌عنوان مسؤول برای شهر شال یا هر شهر دیگری تعیین می‌شوند باید تأیید استعلامات چهارگانه را اخذ کنند و بهتر است مدیران بالادستی ثابت کنند این استعلام‌ها اخذ شده است.

خطیب موقت جمعه شال با اشاره به اینکه باید برای مردم نظر مراجع چهارگانه شفاف شود، تأکید کرد که مردم شال مدیر فرمایشی و غیر اتقلابی که طرفدار نظام نباشد را نمی‌خواهند.

وی با تأکید بر اینکه مدیر در نظام جمهوری اسلامی باید انقلابی بوده و با نظام زاویه نداشته باشد به طرح این پرسش پرداخت که چگونه کسی که برای تحرکات علیه نظام پرونده دارد مسؤولیت گرفته است؟

حجت‌الاسلام عاملی خاطرنشان کرد: کسی اگر در شال مسؤولیت میگیرد باید مورد تأیید مراجع چهارگانه باشند و این تایید نیز به مردم اعلام شود در غیر این‌صورت ما برخورد کرده و در برابر او خواهیم ایستاد.

وی در پایان یادآور شد: مسؤولیت باید به افرادجوان و انقلابی سپرده شود و این سفارش مقام معظم رهبری و درخواست مردم است.

به گزارش فارس صحبت‌های امروز امام جمعه موقت شال نشان می‌دهد رحمانی در حالی قرار است مجری انتخابات در شال باشد که احتمالاً هنوز استعلامات چهارگانه وی نیز پاسخ داده نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول