اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای (۲بهمن ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلان در نشست اعضای شورای اشتغال استان با اشاره به اینکه آمار بیکاری جوانان و زنان در استان ایلام بالا است، گفت: برای ایجاد اشتغال نیازمند اجرای طرح های خرد و کلان در استان هستیم.

وی افزود: گسترش صندوق‌های خرد اشتغال می‌تواند انقلابی در بحث اشتغال روستایی ایجاد کند و باید در این زمینه کارگروه تخصصی ایجاد شود و مسائل و مشکلات اجرای این طرح را پیگیری کند و نظارت دقیقی بر اجرای آن نیز اعمال شود.

پرداخت ۲۴۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در ایلام

«شکرالله شیرخانی» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام در بیست و ششمین جلسه کارگروه اشتغال استان، گفت: استان ایلام در جذب اعتبارات و اجرای صحیح برنامه اشتغال روستایی و عشایری در کشور، در رده استان‌های برتر قرار دارد و موفق به جذب بیش از سقف اعتبارت اشتغال زایی شده است.

وی افزود: تاکنون ۴ هزار و ۱۴۱ طرح اشتغال روستایی با اعتبار ۲۴۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و ایجاد ۶ هزار و ۱۵۱ شغل در استان ایلام پرداخت شده است.

کشف بیش از ۲۶ هزار نخ سیگار قاچاق در ایلام

«سرهنگ علی مهری» رئیس پلیس آگاهی ایلام با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود محموله کالای دخانی قاچاق به استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات فنی و پلیسی و هماهنگی با مقام قضائی توانستند این محموله قاچاق را حین تخلیه و در یک منزل مسکونی کشف کنند.

رئیس پلیس آگاهی ایلام ادامه داد: این محموله قاچاق شامل تعداد ۲۶ هزار و ۴۰۰ نخ انواع سیگار خارجی و ۵۰۰ پاکت توتون قاچاق بوده است

سایت دیوار، عتیقه‌فروش را لو داد

سرهنگ «علی مهری» رئیس پلیس آگاهی استان ایلام اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر خرید و فروش اشیاء تاریخی (عتیقه‌جات) در سایت دیوار توسط فردی در حوزه جغرافیای استان ایلام موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات موفق تعداد 2 قطعه اشیاء تاریخی فرهنگی را در منزل متهم کشف کردند.

مهری تصریح کرد: اشیاء تاریخی تحویل سازمان میراث فرهنگی استان شده و ارزش ریالی این اشیاء تاریخی قاچاق توسط کارشناسان این اداره کل تعیین خواهد شد.

کسب مقام اول توسط شورای آموزش و پرورش دهلران 

«سید غلامرضا موسوی» مدیر اداره آموزش وپرورش دهلران در این باره اظهار کرد: با توجه به  نتایج ارزیابی عملکرد شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق 14 گانه آموزشی استان در سال 97، شورای آموزش و پرورش شهرستان دهلران به عنوان شورای آموزش و پرورش برتر استانی معرفی و انتخاب شده است

انتهای پیام /970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول