اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

برگزاری اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در زاهدان

با حضور مسؤولان، رویداد استارتاپی و تولید محتوای تخصصی دیجیتال بسیج همگام با سایر نقاط کشور از امروز در زاهدان آغاز شد.

برگزاری  اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور مسؤولان، نخستین رویداد استارتاپی و تولید محتوای تخصصی دیجیتال بسیج همگام با سایر نقاط کشور از امروز در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان آغاز و تا چهارم بهمن ماه جاری ادامه دارد.


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در آیین افتتاحیه این مراسم اظهار کرد: اگر ما در حوزه فضای مجازی و رسانه قوی عمل کنیم قطعا می توانیم خواسته های خود را به دشمن تحمیل کنیم.

سردار امان الله گشتاسبی با بیان اینکه امروز اگر بتوان در حوزه فضای مجازی خوب عمل کرد قطعاً به نتیجه مطلوب خواهیم رسید، گفت: یکی از مولفه‌های این قوی بودن قدرت در عرصه فضای مجازی است.

وی ادامه داد: باید ظرفیت های خود در زمینه فضای مجازی را بشناسیم به دنبال تاثیرگذاری حداکثری در این فضا باشیم.

این رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال، 48 ساعته و در سه محور پویانمایی (انیمیشن و موشن گرافیک)، تولید اپلیکیشن و بازی‌های موبایلی در حسینیه بزرگ عاشقان ثارالله زاهدان در حال برگزاری است.

برگزیدگان این رویداد ضمن تجلیل در استان مجوز حضور در دومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که در ماه جاری در تهران برگزار میشود را دریافت خواهند کرد.

همه تیم های حاضر در این رویداد باید از تجهیزات الکترونیکی(اعم از لپ تاپ، تلفن همراه، هارد اکسترنال، فلش و سایر ملزومات دیگر را در مدت برگزاری این رویداد 48 ساعته به همراه داشته باشند.

شکست حصر تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی، تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ابلاغ شده از سوی رهبر انقلاب و ایجاد نهضت تولید محتوای بومی دیجیتال در سراسر کشور از جمله مهمترین اهداف برگزاری این رویداد ملی است که در دنیا کم نظیر است.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول