اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

نگاه به غرب از دریچه سینمای خانگی/ مردم در «فارس من»: به وضع نابسامان فیلم‌‌ها رسیدگی کنید

کمپین درخواست رسیدگی به وضع نابسامان فیلم‌های خانگی در «فارس من» با حمایت شما در اولویت پیگیری فارس قرار گرفت.

نگاه به غرب از دریچه سینمای خانگی/ مردم در «فارس من»: به وضع نابسامان فیلم‌‌ها رسیدگی کنید

به گزارش خبرگزاری فارس؛ «مرجع رسیدگی به معضل سینمای خانگی کیست؟»؛ این سوال بسیاری از مخاطبان «فارس من» است. در کنار مشکلات اقتصادی فراوان مردم، نفوذ فرهنگی که این‌روزها سر از خانه‌های مردم درمیاورد دیگر درد مضاعف است. مردم به خرج خود متضرر می‌شوند! از محتوای ناامیدکننده فیلم‌ها تا آنچه زیرپوستی از خیانت و فساد به خوردمان می‌دهند. 

 

مدل لباس‌ها و چیدمان خانه‌ها، طرز صحبت کردن و روابط بین نقش‌ها؛ هیچ کدام به ما نمی‌خورد. فرهنگمان قبول نمی‌کند. ولی با اهمال در نظارت به این شبکه به خورد نسل‌هایی که وقت تربیتشان است، می‌رود.

 

حالا مردم هم در «فارس من» از ما خواستند تا پیگیر ماجرا باشیم. کاری که برای فرهنگ کشورمان حیاتی است. کاربری ضمن درخواست رسیدگی به وضع نابسامان فیلم‌های خانگی، برایمان نوشت: «از وزارت ارشاد می‌خواهیم تا جلوی ساخت فیلم‌های خانگی را بگیرد. فیلم‌هایی مثل دل، مانکن که هم از لحاظ محتوا و هم از لحاظ پوشش اسلامی دارای مشکل می‌باشد و بی‌بندوباری و فرهنگ غرب را ترویج می‌کند. فیلم کرگدن هم دارای مشکلات زیادی می‌باشد. فیلم‌های سینمایی خانگی هم دارای همین مشکل است از جمله فیلم ایکس‌لارج و سامورایی دربرلین. بعضی ازفیلم‌ها مثل فیلم اتاق تاریک می‌خواهد سند ۲۰۳۰ را اجرا کند.»

 

این کمپین با حمایت بالای مردم مواجه شد. خبرنگاران گروه هنر و رسانه فارس موضوع را در اولویت پیگیری خود قرار دادند. قرار شده تا از همه مسئولان امر از صداوسیما گرفته تا ساترا و سازمان سینمایی موضوع را پیگیری کنند. همراه شمائیم.

 

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول