تصادف در اتوبان فتح 16 مصدوم بر جای گذاشت

رئیس مرکز اورژانس تهران از تصادف دو دستگاه مینی‌بوس با خودروهای پژو206 و پژو405 خبر داد.
پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، از تصادف دو دستگاه مینی‌بوس با خودروهای پژو206 و پژو405 خبر داد. وی افزود: این حادثه در محل اتوبان فتح به سمت تهرانسر روی پل کن به وقوع پیوسته است.  صابریان تصریح کرد: متأسفانه بر اثر این حادثه 16 نفر مصدوم شده‌اند که 7 نفر از آنها به بیمارستان ضیائیان، 2 نفر به بیمارستان یافت‌آباد، 4 نفر به بیمارستان فیاض‌بخش و 3 نیز برای طی کردن مراحل درمان به بیمارستان امام خمینی انتقال یافتند. انتهای پیام/
تصادف
12:17 - 30 دی 1398

3 بازنشر
23 بازدید



1 پاسخ