اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پیشگیری از وقوع تخلف و فساد در ادارات سمنان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از وقوع تخلف و فساد در دستگاه‌های اجرایی این استان تأکید کرد.

پیشگیری از وقوع تخلف و فساد در ادارات سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری صبح امروز در گردهمایی مسؤولان حراست فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان سمنان که در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: نقش اصلی حراست در سیستم اجرایی کشور، انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از وقوع تخلف و فساد است.

فخری گفت: یکی از وظایف اصلی نیروهای حراست، اقدامات صیانتی است که علی‌رغم وجود همه محدودیت‌ها، نیروهای حراستی این کار را با مسؤولیت‌پذیری بالا به‌خوبی به انجام می‌رسانند.

مدیرکل حراست استانداری سمنان هم در این گردهمایی با گرامیداشت یاد و خاطر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش و همچنین جان‌باختگان حادثه تشییع این سردار قهرمان وطن و حادثه سقوط هواپیمای اوکراین، ضمن احصا و بیان مشکلات و آسیب‌های موجود، به نقش حراست‌ها در رفع این آسیب‌ها اشاره کرد.

محمد مبین افزود: با توجه به مسائل و مشکلات پیش‌آمده، یکی از راه‌هایی که می‌تواند زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کند، خدمت‌رسانی به مردم است و در این میان، حراست‌ها به‌عنوان واحد نظارتی درون‌سازمانی می‌توانند نقش مؤثری را ایفا کنند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، از مسؤولان حراست‌ها خواست ضمن مطالعه دقیق قانون انتخابات و همچنین دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی مرکز حراست وزارت کشور، با اقدامات پیشگیرانه زمینه را برای برگزاری انتخابات سالم و شکوهمند فراهم کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در پایان این جلسه به برخی سؤالات و ابهامات مطرح‌شده در حوزه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پاسخ داد.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول