اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

جزئیات اجرای طرح «بیدود» در شیراز/ شهروندان ناراضی می‌توانند پول خود را پس بگیرند

رئیس‌ کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با هدف تجهیز ناوگان عمومی غیرموتوری، طرح استفاده از دوچرخه‌های هوشمند در شیراز اجرا شد و مورد استقبال قرار گرفت.

جزئیات اجرای طرح «بیدود» در شیراز/ شهروندان ناراضی می‌توانند پول خود را پس بگیرند

نواب قائدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز، با اشاره به استقبال شهروندان از اجرای طرح «بیدود» اظهار داشت: تاکنون 11 هزار و 340 نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و هر شهروند ناراضی عضو این طرح، می تواند هزینه عضویت را دریافت کند.

وی افزود: افراد علاقه‌مند با پرداخت ۲۰ هزار تومان به عنوان حق عضویت ۵ ساله، کارت دریافت و با استفاده از نرم‌افزار هوشمند نصب شده بر روی گوشی‌های خود، به ازای هر نیم ساعت استفاده از دوچرخه، هزار و ۵۰۰ تومان پرداخت می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: سال گذشته هزار دستگاه دوچرخه در اختیار ناوگان غیرموتوری شیراز قرار گرفت که در حال حاضر 600 دوچرخه در سطح شهر شیراز وجود دارد.

قائدی اظهار داشت: افزاد می‌توانند پس از پایان سفر، دوچرخه‌ها را در هر مکان رها و به طور هوشمند  قفل کنند، اما در صورت تحویل دادن دوچرخه به ایستگاه‌ها، از امتیاز‌هایی همچون سفر رایگان بهره‌مند خواهند شد.

وی تصریح کرد: این طرح به صورت ۲۴ ساعته اجرا می‌شود و در صورت رها شدن دوچرخه‌ها در جای کم‌متقاضی، شرکت «پاک چرخ ایرانیان» که مجری طرح است، دوچرخه‌ها را به ایستگاه‌های تعیین شده منتقل می‌کند.

انتهای پیام/ش/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول