اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رضایی:‌ سیاست کمیته پارالمپیک برای اعزام به توکیو مشخص است

دبیرکل اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت: سیاست‌های ما در خصوص اعزام به بازی‌های 2020 از یک‌سال گذشته تغییری نداشته است.

رضایی:‌ سیاست کمیته پارالمپیک برای اعزام به توکیو مشخص است

هادی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اعتراض برخی تیم‌ها به عدم اعزام به پارالمپیک 2020 توکیو اظهار داشت: سیاست‌های کمیته ملی پارالمپیک از سال گذشته تصویب شده و به امضای تمام رؤسای فدراسیون‌های همکار رسیده و بارها در این مدت از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شده است.

وی ادامه داد: اگر تغییری در این سیاست‌ها صورت بگیرد، حتما اطلاع‌رسانی می‌شود وگرنه همان سیاست پابرجاست. از قبل هم اعلام کرده بودیم سیاست ما اعزام تمام سهمیه‌ها نیست. 4 گروه طلا، نقره، برنز و قهرمانان آسیا را در نظر داشتیم که بر این اساس اعزام صورت می‌گیرد. موضوع جدیدی هم نیست و نمی‌خواهیم کاری جدیدی را هم انجام دهیم. این موضوع به امضای تمام رؤسای فدراسیون‌های که در پارالمپیک مشارکت دارند، رسیده است.

دبیرکل اجرایی کمیته ملی پارالمپیک درباره اعتراض بسکتبال با ویلچر و فوتبال 5 نفره نابینایان تصریح کرد: این سیاست‌ها به تمام فدراسیون‌ها ابلاغ شده و از یکسال گذشته در سایت کمیته ملی پارالمپیک موجود است. اینکه برخی به این موضوع اعتراض می‌کنند، بیشتر شیطنت است. رؤسای فدراسیون‌های نابینایان و جانبازان خودشان مسبب تصویب این آئین‌نامه بودند و امضای آنها پای تمام مصوبات است.

رضایی با بیان اینکه از مدت‌ها قبل اعلام کردیم که کسب سهمیه ملاکی برای اعزام نیست، گفت: همانطور که بارها تأکید کرده‌ایم سیاست کمیته پارالمپیک اعزام کیفی به توکیو است. در بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز این سیاست را اجرا کردیم که در جایگاه سوم قرار گرفتیم و همه از این موضوع تعریف کردند.

دبیرکل اجرایی کمیته ملی پارالمپیک خاطر نشان کرد: این که برخی عنوان می‌کنند این اتفاق و تصمیم شتاب‌زده بوده، به هیچ عنوان درست نیست چرا که از سال گذشته در جریان نحوه اعزام بودند. مستندات آن در همه رسانه‌ها و سایت‌ها موجود است. من هم دبیر اجرایی هستم؛ هر زمان که این سیاست تغییر پیدا کرد، بر اساس سیاست‌های ابلاغی جدید عمل می کنیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول