اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

طاهریان: صالحی‌امیری با استعفای اعضای کمیسیون ورزشکاران موافقت نمی‌کند/ باید هر چه زودتر رئیس انتخاب شود

نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک گفت: اعضای کمیسیون ورزشکاران نامه استعفای خود را به آقای صالحی‌امیری داده‌اند اما فکر نمی‌کنم او موافقت کند.

طاهریان: صالحی‌امیری با استعفای اعضای کمیسیون ورزشکاران موافقت نمی‌کند/ باید هر چه زودتر رئیس انتخاب شود

بهاره محمدی- طاهره طاهریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره وضعیت کمیسیون ورزشکاران اظهار داشت: آیین‌نامه این کمیسیون باید اصلاح شود شاید یکی دو مورد بیشتر نباشد. اعضای کمیسیون 4 ساله هستند اما رئیس برای دوره یک ساله انتخاب می‌شوند بنابراین ترکیب اعضا تغییری نمی‌کند.

* از اعضای کمیسیون ورزشکاران خواستم زودتر رئیس را انتخاب کنند

وی افزود: من با اعضا صحبت کردم تا هر چه زودتر جلسات خود را برگزار کرده و رئیس را انتخاب کنند. آخرین صورت جلسه‌‌ای که ما از این کمیسیون داریم مربوط به 5 آبان ماه سال 97 است البته آنها 2 بار هم جلسه گذاشته‌اند که یک مورد را من شرکت داشتم اما من به آرش میراسماعیلی هم گفتم که در دبیرخانه امضایی از ورزشکاران حاضر در جلسه نداریم.

* فکر نمی‌کنم صالحی‌امیری با استعفای ورزشکاران موافقت کند

نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که شنیده شده 8 عضو کمیسیون استعفای خود را امضا کرده‌اند، تصریح کرد: این نامه را به آقای صالحی‌امیری داده‌اند اما فکر نمی‌کنم او موافقت کند. من باز هم در این خصوص با هادی ساعی و میراسماعیلی جلسه گذاشتم. چند روز پیش هم مطلع شدم کمیسیون ورزشکاران جلسه داشته است اما صورت جلسه نداریم. من گفته‌ام هر تعداد ورزشکار که در جلسه حضور داشته‌اند امضای آن را به ما بدهند. در صورتی که امضایی نباشد جلسات رسمیت ندارد. من پیگیر هستم هر چه زودتر رئیس و نایب‌رئیس کمیسیون مشخص شوند.

طاهریان همچنین درباره انتخاب دبیر جدید کمیسیون ورزشکاران عنوان کرد: دبیر کمیسیون باید از سوی دبیرکل کمیته ملی المپیک معرفی شود. با توجه به استعفای دبیر سابق کمیسیون و با معرفی دبیرکل کمیته، مشکلی برای معرفی دبیر کمیسیون از سوی کیکاووس سعیدی نیست.

* نمی‌دانم چرا ورزشکاران اعتراض کردند

وی در پاسخ به این سوال که ورزشکاران معترض بوده‌اند جلسات‌شان برگزار نمی‌شود و شنیده شده به همین دلیل استعفا کرده‌اند، تصریح کرد: نمی‌دانم چرا استعفا کردند اما حتما اعتراضاتی داشتند. رئیس کمیته همیشه از ورزشکاران حمایت می‌کند. کمیسیون ورزشکاران اوایل خیلی خوب کار می‌کرد اما بعدا وقفه‌هایی ایجاد شد. البته وقتی رئیس و نایب‌رئیس مشخص شوند جلسات هم برگزار می‌شود. ورزشکاران عضو می‌توانند نظرات و مشورت‌های خود را به هیات اجرایی بدهند و مطمئن باشید این موارد مورد توجه قرار می‌گیرد. 

* علیزاده مدت‌ها بود که در نشست‌ها شرکت نمی‌کرد

نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک درباره اینکه با رفتن کیمیا علیزاده، جایگزین وی در کمیسیون چطور معرفی می‌شود، خاطرنشان کرد: او مدت‌ها بود که در نشست کمیسیون شرکت نمی‌کرد. شاید در یکی دو جلسه حضور داشت. صحبتی که میراسماعیلی داشت این بود که پیشنهاد شود ذخیره‌ها جایگزین شوند.

* منتظر اعلام تاریخ برگزاری نشست از سوی شورای المپیک آسیا هستیم

طاهریان در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه قرار بود نشست کمیسیون زنان شورای المپیک آسیا در ایران برگزار شود این میزبانی چه شد، گفت: قرار بود در سال 2020 این نشست برگزار شود اما هنوز تاریخی را مشخص نکرده‌اند. حتی خانم فرهادی‌زاد زمانی که رئیس کمیته برای نشست شورای المپیک رفت تقاضای خود را دوباره ارائه کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول