امدادرسانی هوایی به 30 روستای هرمزگان/ سپاه و ارتش به کمک مردم آمدند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: به‌دنبال بارش‌های سیلابی در شرق هرمزگان، امدادرسانی هوایی به 30 روستای این منطقه در جریان است.
رضا مدرس ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: 35 روستا در شرق هرمزگان در معرض سیل قرار دارند که 5 روستا تخلیه و در برخی روستاهای دیگر نیز منازل در معرض سیل تخلیه شده‌اند. وی با بیان این که در حال حاضر 35 روستا شامل 5 روستای جاسک و 30 روستای بخش گافر و پارامون بشاگرد در محاصره سیل قرار دارند، افزود: از صبح امروز با استفاده از بالگردهای نیروی دریایی ارتش و بالگردهای سپاه پاسداران در حال امدادرسانی به مردم و رساندن آذوقه به این روستاها هستیم. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان اضافه کرد: در زمینه رفع آبگرفتگی از معابر و کمک‌رسانی به مناطق در معرض سیل در جاسک نیز همکاری بسیار خوبی از سوی بسیج، دریابانی، یگان‌های ارتش و سپاه و هلال احمر صورت گرفته است و این کمک‌ها همچنان در جریان است. مدرس، برآورد اولیه از میزان خسارات بارش سیلابی اخیر به هرمزگان را بیش از 500 میلیارد تومان در بخش راه، آب و فاضلاب و ابنیه شهری عنوان کرد و گفت: برآوردهای اولیه از مناطق غربی هرمزگان در حال جمع‌آوری است ولی در شرق هرمزگان همچنان امدادرسانی به مردم در اولویت قرار دارد و تمرکز ما بیشتر بر رفع مشکلات مردم و مهار سیلاب‌ها است. انتهای پیام/3264/ر
سیلاب
15:14 - 22 دی 1398

2 بازنشر
14 بازدید



1 پاسخ