اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

نشست مسئولان ورزش ایران با مقامات و مدیران IOC در لوزان

مسئولان ورزش کشورمان در سفر به سوئیس با مقامات و مدیران کمیته بین‌المللی المپیک دیدار کردند.

نشست مسئولان ورزش ایران با مقامات و مدیران IOC در لوزان

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، در دومین روز از سفر مسئولان ورزش کشورمان به لوزان سوئیس که بنا بر دعوت IOC صورت پذیرفت، نشست مشترکی با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی با  مدیران و مقامات مختلف کمیته بین المللی المپیک در مقر IOC برگزار و در راستای ارتقای همکاری طرفین بحث و تبادل نظر شد.

این نشست با حضور پره میرو معاون اجرایی ارتباطات با جنبش المپیک، جیمز مک لود مدیر روابط کمیته های ملی المپیک و همبستگی المپیک، جروم پویوی رئیس نظارت و روابط سازمانی، الیور نیامکی رئیس ارتباطات با کمیته های المپیک آسیا و رئیس بخش ورزشکاران همبستگی المپیک و خانم الیان بریلیارد دستیار شخصی معاون اجرایی، روابط کمیته های ملی المپیک و همبستگی المپیک  برگزار شد.

در این نشست مسئولان ورزش کشورمان گزارشی از سیاستهای کلی ورزش کشور و حمایت دولت از ورزش ارائه کرده و در خصوص نحوه تعامل و همکاری طرفین در عرصه های مختلف به گفتگو پرداخته و نظراتی را عنوان کردند که مقامات و مدیران اجرایی  IOC  خواستار استمرار این تعاملات و گفتگو ها بودند تا بدین وسیله برخی ذهنیت هایی که بوجود می آید برطرف شود.

در این نشست مدیران و مقامات IOC ضمن تاکید بر اجرای کامل منشور المپیک حمایت های خود را از ورزش ایران، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و کلیه فعالیتهای ورزشی کشورمان اعلام داشتند و قرار شد این حمایت ها گسترش پیدا کند.

همچنین مسئولان ورزش کشورمان ضمن قدردانی از حمایتهای کمیته بین المللی المپیک از ورزش ایران، خواستار افزایش این حمایتها شدند و مدیران اجرایی IOC ضمن استقبال از برگزاری چنین جلساتی عنوان کردند بدون تردید برگزاری چنین دیدارهایی باعث افزایش تعاملات و همکاری های طرفین خواهد شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول