اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اشک مردم برای سردار سلیمانی به خاطر ناراحتی امام زمان است

یادگار دفاع مقدس گفت: به گفته‌ آیت‌الله حسین گنجی دلیل ناآرامی‌های مردم و اشک ریختن بر شهید قاسم سلیمانی به خاطر این است که شهادت این شهید قلب قطب دایره امکان حضرت بقیه‌الله الاعظم را به درد آورد و اشک امام زمان(عج) را جاری کرد.

اشک مردم برای سردار سلیمانی به خاطر ناراحتی امام زمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، سردار مصطفی شیری صبح امروز در مراسم دعای ندبه در شهر ورنامخواست اظهار کرد: امروز 20 دی‌ماه سالگرد شهادت شهید محمدعلی شاهمرادی است روزی که صدای شهید شاهمرادی به بسیجیان و فرماندهان نرسید.

این یادگار دفاع مقدس افزود: جوانان و نوجوانان باید با شهدا مأنوس شوند زیرا شهدا مثل شمع‌اند و چراغ هدایت هستند و در این دنیای پر از دروغ و فتنه ما را به ساحل امن نجات می‌رسانند.

وی با اشاره به درس‌آموزی از زندگی سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی تشریح کرد: همه ما باید از شهید قاسم سلیمانی درس زندگی و عبرت و رنگ و بوی این شهید را به خود بگیریم و فراموش نکنیم که از ویژگی‌های بارز این شهید که مقام معظم رهبری هم به آن اشاره‌ کرده‌اند دشمن‌شناسی بود چراکه شناخت دشمن در جهت‌گیری‌ها و تصمیم‌گیری‌ها برای مسؤولان و مردم بسیار حائز اهمیت است.

شیری با بیان اینکه اخلاص از دیگر ویژگی‌های بارز شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود، خاطرنشان کرد: قبل از مراسم‌های نظامی فرماندهان حضور داشتند و به‌عنوان استقبال با حضرت آقا عرض احترام نظامی می‌کردند و سلسله‌مراتب نظامی باید رعایت می‌شد و فرماندهان ارشد جلوتر می‌ایستادند و تنها کسی که در جایگاه خود نبود سردار سلیمانی بود ایشان سعی می‌کرد در انتهای این صف استقبال قرار بگیرد و از منظرها پنهان بماند.

این یادگار دفاع مقدس تصریح کرد: به گفته‌ آیت‌الله حسین گنجی دلیل ناآرامی‌های مردم و اشک ریختن بر شهید قاسم سلیمانی به خاطر این است که شهادت این شهید قلب قطب دایره امکان حضرت بقیه‌الله الاعظم را به درد آورد و اشک امام زمان(عج) را جاری کرد و مردم هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنند که ایشان خدمات ارزنده‌ای به اهل‌بیت(ع) در سوریه، کربلا، کاظمین و نجف داشتند.

انتهای پیام/63081/ک10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول