اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

باشگاه گل گهر: نقی زاده بازیکن ما است و باید در تمرینات شرکت کند

وکیل باشگاه گل گهر سیرجان گفت: میثم نقی زاده بازیکن قانونی باشگاه گل گهر است و در صورت امضای قرارداد با باشگاه دیگر محروم خواهد شد.

باشگاه گل گهر: نقی زاده بازیکن ما است و باید در تمرینات شرکت کند

رضا شاه منصوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: میثم نقی زاده بازیکنی است که هنگام مراجعه به باشگاه گل گهر با فسخ قرارداد از نفت مسجدسلیمان نزد ما آمد و باشگاه نیز بر حسب نیاز مجید جلالی بعد از استعلام لازم از سازمان لیگ، کمیته نقل و انتقالات و کمیته وضعیت و همچنین احراز این موضوع که فسخ قرارداد این بازیکن قانونی است با نقی زاده قرارداد امضا کرد و این بازیکن به لحاظ قانونی بازیکن گل گهر محسوب می شود و باید در تمرینات تیم حاضر شود.

وی افزود: این بازیکن چون با باشگاه گل گهر قرارداد امضا کرده اگر با باشگاه دیگری قرارداد امضا کند، در این زمینه طرح دعوی خواهیم کرد و از طریق ارکان قضایی فدراسیون فوتبال و کمیته وضعیت این موضوع را پیگیری می کنیم. مطمئنا در صورت این اتفاق بازیکن نامبرده با محرومیت از سوی فدراسیون مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول