اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ثبت نام ۵۰۹ همدانی در طرح کارورزی جوانان دانشگاهی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به اجرای طرح کارورزی جوانان دانشگاهی و فارغ‌التحصیلان گفت: عملکرد ۹ ماهه اداره تعاون در این راستا ۵۰۹ جوان بوده که طی آن ۸۱ درصد از تعهدات را محقق کرده‌ایم.

ثبت نام ۵۰۹ همدانی در طرح کارورزی جوانان دانشگاهی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان احمد توصیفیان ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان با بیان اینکه یک‌هزار و ۶۰۰ نفر تاکنون در طرح مهارت‌آموزی برای افراد ۱۵ سال به بالا ثبت نام شده‌اند اظهار کرد: بر اساس تعهد سال جاری یک‌هزار و ۵۰۰ نفر تعهد استان در این طرح بوده است.

وی با اشاره به اینکه طرح کارورزی برای جوانان دانشگاهی و فارغ‌التحصیلان  در نظر گرفته شده است افزود: علاوه بر بیمه مسوولیت در این طرح سه ماه حقوق برای مقاطع مختلفی تحصیلی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان خاطرنشان کرد: عملکرد ۹ ماهه اداره تعاون در این راستا ۵۰۹ جوان بوده که طی آن ۸۱ درصد از تعهدات را محقق کرده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه ۳۲۰ رشته در حوزه مشاغل خانگی به ویژه برای بانوان تعریف شده است ادامه داد: در این حوزه یک‌هزار و ۴۸ مجوز با ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات چهار درصدی اعطا شده است.

توصیفیان تصریح کرد: در طرح اشتغال پایدار روستایی ۲ هزار و ۷۹۴ طرح با اعتبار ۳۴۰ میلیارد تومان جذب شده که پیش‌بینی می‌شود برای ۵ هزار و ۴۰۰ اشتغال ایجاد شود.

وی به اهمیت حوزه کارآفرینی اشاره کرد و گفت: آمادگی لازم برای ارائه مجوز در زمینه‌ کانون‌های کاریابی و  کارآفرینی جوانان را داریم.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول