اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

عظیمی: بدنبال ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی نیستم/ ما و وزارت ورزش گزینه‌ای نداریم

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: اگر انتخابات به سال آینده هم کشیده شود، بنده به هیچ عنوان در انتخابات ثبت‌نام نخواهم کرد، چون هیچ برنامه‌ای برای ریاست در فدراسیون ورزش های رزمی ندارم.

عظیمی: بدنبال ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی نیستم/ ما و وزارت ورزش گزینه‌ای نداریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی در حالی قرار بود روز سه‌شنبه 12 آذرماه در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود که یک روز قبل از آغاز برگزاری انتخابات، فدراسیون ورزش‌های رزمی اعلام کرد بنا به دلایلی، مجمع انتخابات لغو و برگزاری مجمع به زمان دیگری موکول شد. سیدعباس احمدپناهی، محسن احمدی، عباس علی‌اکبری، یوسف بهتری، علیرضا خسروی، فرهنگ شادنیا، رضا شیرین‌آبادی فراهانی، منصور عبدی، افشین هادی چگینی، محمد نوحی و علی غفاری، نفراتی هستند که برای شرکت در مجمع انتخاباتی مورد تایید قرار گرفته‌اند.

شهرام عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره تاریخ جدید انتخابات و اینکه گفته می شود قرار است تا پایان سال ‌جاری انتخابات ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار شود، اظهار داشت: تلاش ما بر این است که مقدمات برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی را مهیا کنیم تا هر چه زودتر انتخابات تا پایان سال برگزار شود، البته هنوز زمان برگزاری انتخابات مشخص نیست. 

وی درباره اینکه ظاهرا باید تأیید صلاحیت تمام کاندیدا باید مجددا مورد بررسی قرار بگیرد، گفت: این موضوع حوزه تخصصی عزیزانی است که مراحل تایید صلاحت کاندید‌ها را انجام می‌دهند. چون تأیید صلاحیت‌ها از سوی مراجع مربوط انجام می‌شود و در رابطه با این موضوع بنده هیچ اطلاعاتی ندارم. 

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی درباره اینکه در صورت موکول شدن انتخابات به سال آینده، ثبت‌نام کاندیدا دوباره انجام خواهد شد و در این صورت آیا شما هم برای کسب کرسی ریاست این فدراسیون ثبت‌نام خواهید کرد، خاطرنشان کرد: تلاش ما برای برگزاری هر چه سریع تر مجمع است تا رئیس آینده فدراسیون انتخاب شود و برنامه‌هایش را اجرایی کند. اگر انتخابات به سال آینده هم کشیده شود، بنده به هیچ عنوان در انتخابات ثبت‌نام نخواهم کرد. این تصمیم خودم است که در انتخابات شرکت نکنم. به هیچ عنوان بدنبال ریاست فدراسیون نیستم و به همین دلیل برنامه‌ای برای کسب کرسی ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی ندارم. 

عظیمی در واکنش به این سؤال که گفته می شود بهتری گزینه وزارت ورزش و جوانان است و شما هم از این گزینه حمایت می‌کنید،‌ گفت: وزارت ورزش و جوانان هیچ گزینه‌ای ندارد، اصلا وزارت در هیچ فدراسیونی گزینه‌ای ندارد. همه کاندیداها برای کسب رأی تلاش می‌کنند. بنده هم سرپرست فدراسیون هستم و از کسی حمایت نمی‌کنم، فقط برگزاری عدالت‌محورانه مجمع در دستور کار ما است. 

وی در مورد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در یکی از سبک‌های زیرمجموعه کیک‌بوکسینگ، افزود: سبک آی‌تیاس یکی از 38 سبک کیک‌بوکسینگ است که زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی فعالیت می‌کند، هفته گذشته نیز مسابقات قهرمانی کشور در این سبک برگزار شد و با توجه به دعوتی که از ما صورت گرفته بود، در سالن مسابقات حضور پیدا کردیم. این رقابت‌ها برگزار شد و شور و اشتیاق خوبی در بین بچه‌های رزمی به وجود آمد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول