اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

غم و اندوه مردم شهرستان‌های اصفهان در پی شهادت«سردار سلیمانی»

تظاهرات و راهپیمایی ضد آمریکایی مردم مناطق مختلف استان اصفهان در پی شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و محکوم کردن این حادثه تروریستی برگزار شد.

غم و اندوه مردم شهرستان‌های اصفهان در پی شهادت«سردار سلیمانی»

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نمازگزاران استان اصفهان و شهرستان‌های آن بعد از ظهر جمعه، پس از اقامه نماز در راهپیمایی ضد آمریکایی حضور یافتند و با سردادن شعار مرگ بر آمریکا انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی نشان دادند.

مردم با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، حادثه تروریستی آمریکایی- صهیونیستی در شهادت سردار سلیمانی و جمعی از یارانش را محکوم کرده و خواستار انتقام از عوامل این جنایت بین‌المللی شدند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با حمل تصاویر سردار سلیمانی و شعار نوشته‌هایی با مضامین سردار شهادتت مبارک و نیز سردادن شعارهایی نظیر ما ذوالفقار حیدریم جان ‌برکفان رهبریم، مرگ بر آمریکا، مرگ بر تروریست، مرگ بر رژیم صهیونیستی حرکت تروریستی آمریکای جنایتکار را در به شهادت رساندن سردار اسلام و مدافع ملت‌های مظلوم را فریاد زدند. نمازگزاران با سردادن شعار «خواسته ملت ما؛ انتقام انتقام است» با تسلیت شهادت سردار سلیمانی و یارانش بر تداوم راه شهدا و آرمان‌های والای مقاومت تاکید کردند و خواستار انتقام سخت از عاملان این حادثه شدند.

تصاویری از راهپیمایی مردم شهرستان‌های، شهرضا، بادرود، نطنز، مبارکه، سمیرم، نجف‌آباد، چادگان، شرق اصفهان، فریدن، زواره و دیگر شهرستان‌های استان اصفهان برای گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی

 سمیرم

مبارکه

 نجف آباد

شهرضا

فریدن

نطنز

بادرود

گلپایگان

چادگان

شرق اصفهان

زواره

انتهای پیام/63101/پ20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول