اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

زارعی: عراق صحنهٔ رفراندوم بین عصابات الجوکر و حشد الشعبی است

رئیس بسیج اساتید کشور گفت: بعد از شکست صنعت داعش که محصول مستقیم سازماندهی کاخ سفید بود؛ اینک عراق در رفراندوم بین نسخهٔ پسا داعشی عصابات الجوکر به عنوان مدل جنبشی هالیود و حشد الشعبی برآمده از اندیشهٔ انقلاب اسلامی است.

زارعی: عراق صحنهٔ رفراندوم بین عصابات الجوکر و حشد الشعبی است

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مجتبی زارعی عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس و رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در اجلاس سراسری کانون‌های بسیج استادی دانشگاه آزاد گفت: تاریخ آمریکا سرشار از حضور پشتیبانی کنندهٔ  اصحاب هنر و روشنفکری از قدرت عریان ، سرکوبگر، اشغالگر و آدمکش از قدرت سیاسی است.

وی ادامه داد: اینک که ماشین جنگی آمریکا با وجود تفنگداران کلاسیک، شرکت های آدمکش و جنایتکار امثال بلک واتر و صنعت داعش در عراق ، افغانستان، لبنان، یمن، سومالی و لیبی با شکست مواجه شد هالیود در پرتو‌ فیلم جوکر به صحنه آمد و تلاش می کند به خلق جنبش‌های جدید با الگو‌سازی شخصیت جوکر به عنوان یک منجی و قهرمان جنایت کار به آسیای غربی  بپردازد.

زارعی گفت : اتفاقات اخیر در عراق  رفراندومی بین جنبش های برآمده از انقلاب اسلامی یعنی جنبش هایی نظیر حشد الشعبی  و صنایعی نظیر داعش و عصابات الجوکر است.

این استاد دانشگاه افزود: مردم عراق باید بین باندهایی با صورتک وحشیانه و خونخوار  جوکر و صورت های باز و نورانی و مردمگرای حشد الشعبی و دیگر گروههای حزب الهی عراق و بین مرکزیت گرایی هالیود و مرجعیت دینی  یکی را بر گزینند؛ بین امنیت برآمده از جان های پاک مردم عراق و آدمکشی های قهرمان مآبانه دست به انتخاب زنند.

زارعی ادامه داد: مردم عراق باید بین  پارتیزان های هالیوود  و گروههای جهادی بین النهرین یکی را برای فردای عراق گرینش کنند ؛   پشت یکی سفارت آمریکا ، پنتاگون ، سازمان جهنمی سیا ، اسلام  سعودی ، رژیم جعلی اسراییل   و هنرمندی  سینمای هالیود است و پشت دیگری ترکیبی از اندیشهٔ انقلاب اسلامی و  شکوفایی توانایی ها در  ملّیت نوپدید و اسلامی _ انقلابی  در عراق است.

عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس گفت: اکنون با افشا شدن پشت صحنهٔ جنبش تخریب گر و آدمکش صادراتی سینمای هالیود و نماد سازی برای مردمان عراق و ایران با شخصیت جوکر و مصادره مطالبات مستضعفین، معلوم شد بازهم قدرت ادراک و فهم مبانی نظری  فقاهت حکیمانه از حوادث آبان ماه برای  تفکیک واژهٔ مقدس و قرآنی مستضعف از گروه تخریب و کشتار در ایران و عراق از دیگر روش هاو دستگاه های تحلیل حوادث  اجتماعی بیشتر بوده است.

وی گفت: امروز معلوم شد رهبر فرزانهٔ انقلاب به دلیل تسلط بر ساخت هنر و سیاست در آمریکا از سکولار شدگی نهضت مستضعفین احساس خطر کرده و نسبت به بدیل سازی غربی ها برای مستضعفین با جنبش غربزدهٔ جوکر ها پیش بینی های لازم را اتخاذ کردند و به ملت های ایران و عراق برای مهار توطئه هشدار دادند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول