اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سجادی: حضور در المپیک افتخار است/ سعیدی: امیدوارم در توکیو شاهد افزایش سهمیه باشیم

مراسم تجلیل از ورزشکارانی که سهمیه المپیک گرفته اند، با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک برگزار شد.

سجادی: حضور در المپیک افتخار است/ سعیدی: امیدوارم در توکیو شاهد افزایش سهمیه باشیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم تجلیل از ورزشکارانی که سهمیه المپیک گرفته اند، با حضور نصرالله سجادی رئیس کاروان ایران در المپیک 2020، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته، طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک و جمعی از مسئلین و روسای فدراسیون ورزشی امروز برگزار شد.

کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در این مراسم گفت: برنامه امروز برای قدردانی از زحمات قهرمانانی است که دلاورانه سهمیه المپیک گرفتند. روند کسب سهمیه المپیک متفاوت از دوره قبل بوده و سخت تر شده است. امیدوارم نسبت به المپیک ریو که 63 سهمیه گرفتیم، این دوره شاهد افزایش چشم گیری باشیم و با همت والای ورزشکاران نتایج درخشانی در المپیک به ارمغان بیاید.

 

* طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: با وجود محرومیت ها ورزشکاران زن ما موفقیت هایی کسب کرده اند امیدوارم در المپیک هم نتایج خوبی کسب شود. مطالبات زنان نسبت به گذشته فرق کرده و امیدوارم در فرصتی که باقی مانده ورزشکاران المپیکی بیشتری داشته باشیم. در بسکتبال ۳ نفره ما نزدیک به المپیک بودی که متاسفانه نشد امیدوارم برای ۴ سال آینده این شانس را داشته باشیم.

 

* نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو، عنوان کرد: در این دوره ۵ رشته اضافه شده و بیش از ۱۱ هزار ورزشکار پارالمپیک رقابت می کنند. سهم زنان و مردان نزدیک بهم است تا المپیک ۲۰۲۴ این موضوع ۵۰-۵۰ شود. خوشبختانه بسکتبال سهمیه گرفته و والیبال بیش از ۸۰-۹۰ درصد شانس دارد. تیم فوتبال هم در مسابقات برای کسب سهمیه شرکت می کنند.

وی افزود: در رشته های انفرادی هم مسابقات انتخابی تا سال آینده ادامه دارد. تکواندو باید در چند مسابقه شرکت کرده تا ورزشکاران امتیاز بگیرند. در کشتی هم مسابقاتی پیش روست تا سهمیه ها به دست آید. امیدوارم تعداد سهمیه ها نسبت به قبل بیشتر شود. حضور در المپیک یک افتخار است. پیش بینی کرده ایم در فصل بهار ۴ دوره برای ورزشکاران بگذاریم. برای مربیان این دوره برگزار شده و با توجه به اینکه وضعیت بچه ها در سال جدید مشخص می شود ما دوره ها را برگزار می کنیم. تا پایان دی ماه کسانی که سهمیه گرفته اند حقوق دریافت می کنند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول