اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

باز شدن گره‌های اقتصادی در گرو اتکا به مردم است/ افشای چهره‌های دوزیست در فتنه‌ها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: برخی چهره‌های معاند و خائن چنان در فتنه‌ها رخ نمایان می‌کنند که با صدها سخنرانی نمی‌توان آن‌ها را معرفی کرد، در واقع در فتنه‌هاست که چهره‌های دوزیست به خوبی شناخته می‌شوند.

باز شدن گره‌های اقتصادی در گرو اتکا به مردم است/ افشای چهره‌های دوزیست در فتنه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مصلای امام خمینی‌(ره) شهرکرد با مرور فتنه‌های متعددی که از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی در کشور حادث شد، اظهار داشت: طرح حاکمیت لیبرال‌ها در زمان بنی‌صدر و ترور 17 هزار نفر در خیابان از جمله این اتفاقات است و هدف همه این فتنه‌ها براندازی نظام اسلامی بوده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: فتنه سال 78 یکی از فتنه‌های سخت و پیچیده کشور بود چراکه برخی از کسانی که در دولت مسؤولیت داشتند از سردمداران این فتنه بودند.

وی فتنه 88 را سخت‌ترین فتنه نظام اسلامی برشمرد و افزود: یکسری افراد غرب‌زده با فرماندهی دشمن هشت ماه تمام کشور را دچار تلاطم کردند و به بهانه انحلال انتخابات دست به آشوب زدند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: مردمی که 220 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند هرگز اجازه نمی‎‌دهند که سران فتنه به مقاصدشان برسند و به همین دلیل دریای خروشان ملت در 9 دی‌ماه 88 به راه افتاد و چنان دشمنان را مأیوس کرد که سر در لاک خودشان فرو بردند.

وی یکی از ویژگی‌های فتنه را غربالگری دانست و تشریح کرد: برخی چهره‌های معاند و خائن چنان در فتنه‌ها رخ نمایان می‌کنند که با صدها سخنرانی نمی‌توان آن‌ها را معرفی کرد؛ در فتنه‌ها چهره‌های دوزیست به خوبی شناخته می‌شوند.

طیبی‌فر علت عدم موفقیت دشمنان انقلاب را هدایت‌های مقام معظم رهبری و مردم ولایت‌مدار ایران عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری همچون دیدبانی بصیر انتهای صحنه را می‌بینند و به مردم معرفی می‌کنند؛ مردم‌ولایت‌مدار نیز با حضور به‌موقع در صحنه نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه کشور امروز نیازمند دولت و مجلس مقتدر است، تصریح کرد: نیازمند افرادی هستیم که از دشمن نترسند، به ملت اتکا کنند و به گفتمان مقاومت اعتقاد داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند تمام گره‌ها را باز کنند، افزود: همین جوانان و ملت ایران هستند که می‌توانند مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند.

انتهای پیام/68023/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول