اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دعوت از ورزشکاران زنجانی برای حضور در اردوی تیم ملی پارااسکی معلولان

رئیس هیأت ورزش جانبازان و معلولان استان زنجان گفت: از ورزشکاران معلول زنجانی برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی پارااسکی صحرانوردی جانبازان و معلولان دعوت شده است.

دعوت از ورزشکاران زنجانی برای حضور در اردوی تیم ملی پارااسکی معلولان

مهدی مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهارکرد: معلولان قشری از جامعه هستند که با استعدادهای فراوان خود می‌توانند در میادین مختلف بدرخشند.

رئیس هیأت ورزش جانبازان و معلولان استان زنجان با اشاره به اینکه ورزش یکی از بسترهای شکوفایی استعداد معلولان عنوان کرد: ورزشکاران معلول همواره از مسابقات ورزشی دست پر باز می‌گردند.

وی با اشاره به دعوت از پیمان صالحی، عرفان نوری، الهه قلی‌فلاح، مرتضی محمدی، امیر سهرابی به عنوان ورزشکار برای حضور در نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی پارااسکی صحرانوردی جانبازان و معلولان ادامه داد: محمد فرهادی نیز به عنوان سرپرست این تیم حضور می‌یابد.

مرادی خاطر نشان کرد: این اردو نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی پارااسکی صحرانوردی جانبازان و معلولان اعزامی به مسابقات بین‌المللی پارااسکی صحرانوردی است.

رئیس هیأت ورزش جانبازان و معلولان استان زنجان با بیان اینکه این مسابقات از تاریخ هفتم تا دوازدهم‌ دی‌ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد، بیان کرد: محل برگزاری این مسابقات در استان تهران خواهد بود.

وی همچنین از برگزاری مسابقات لیگ بسکتبال با ویلچر آقایان به میزبانی زنجان خبر داد و گفت: این دیدار بین تیم‌های فیاض بخش مشهد و دانشگاه آزاد اسلامی زنجان و در ششم دی‌ماه سال‌جاری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول