اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

کناره گیری رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها از انتخابات دوومیدانی/ اسبقیان در انتخابات جانبازان و معلولین

رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها از انتخابات دوومیدانی کناره گیری کرد تا برای حضور در انتخابات جانبازان و معلولین ثبت نام کند.

کناره گیری رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها از انتخابات دوومیدانی/ اسبقیان در انتخابات جانبازان و معلولین

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدمحمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها یکی از کاندیدای انتخابات پست ریاست فدراسیون دوومیدان از حضور در انتخابات این فدراسیون کناره گیری کرد.

در حالیکه امروز و با اعلام جلسه تجدیدنظر کمیسیون تطبیق داوطلبین شرکت در مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون دوومیدانی، شرایط مدیریتی 15 کاندیدای انتخابات فدراسیون دوومیدانی احراز و اعلام شد که در میان آنها نام اسبقیان نیز به چشم می خورد، رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها اعلام کرد که از حضور در انتخابات فدراسیون دوومیدانی کناره گیری کرده است.

اسبقیان در گفتگو با خبرنگار فارس در این باره گفت: با توجه به شرایط موجود از حضور در انتخابات فدراسیون دوومیدانی کناره گیری کردم. چرا که تعدادی از پیشکسوتان و دلسوزان ورزش جانبازان و معلولین و یادگاران دفاع مقدس از من درخواست داشتند تا به این رشته مظلوم و کلیدی کمک کنم و از همین رو به درخواست این عزیزان که چشم و چراغ ورزش محسوب می شوند، لبیک گفته و از همین رو ترجیح می دهم که به این رشته و در سنگر دیگری خدمت کنم.

وی افزود: از همین رو بنده امروز در آخرین روز از مهلت قانونی ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون جانبازان و معلولین برای انتخابات این فدراسیون نامنویسی خواهم کرد تا در صورت صلاحدید مجمع فرصت خدمت به این عزیزان و این فدراسیون را پیدا کنم.

به گزارش فارس، ثبت نام کاندیداهای انتخابات فدراسیون از  18 آذر ماه آغاز شده و ساعت 15 بعدازظهر امروز، اول دی ماه به پایان می‌رسد.

فدراسیون جانبازان و معلولین از اوایل آبان ماه گذشته با سرپرست اداره می شود. حمید علی صمیمی رئیس سابق این فدراسیون در اوایل آبان ماه از سمت خود استعفا کرد و پس از آن با حکم وزیر ورزش و جوانان با عنوان سرپرست این فدراسیون به فعالیت خود ادامه می دهد.

صمیمی بهمن ماه سال 96 با کسب 24 رای از مجمع انتخاباتی به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد. وی به مدت 21 ماه بر مسند کرسی ریاست فدراسیون حضور داشت. علی صمیمی برای ادامه فعالیت کاری به بنیادشهید و امور ایثارگران بازخواهد گشت.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول