اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

سرمستی: امیدوارم باز هم به سطح اول کشتی برگردم/ از این به بعد در 61 کیلو کشتی می گیرم

دارنده 2 مدال طلای کشتی آزاد جوانان جهان گفت: امیدوارم باز هم بتوانم خودم را به عنوان یکی از مدعیان دوبنده تیم ملی مطرح کنم و به سطح اول کشتی برگردم.

سرمستی: امیدوارم باز هم به سطح اول کشتی برگردم/ از این به بعد در 61 کیلو کشتی می گیرم

یونس سرمستی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایطش در این روزها و دوری‌اش از سطح اول کشتی کشور اظهار داشت: بعد از حسن رحیمی به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی وزن اول کشتی آزاد مطرح می‌شدم، اما بعد از مصدومیت شدید زانو و پارگی مینیسک چندین ماه از شرایط آرمانی دور بودم.

وی ادامه داد: اما بعد از آن در جام باشگاه‌های جهان در بابل کشتی گرفتم که بازگشت خوبی هم داشتم، البته در این مدت هم پیشنهاداتی از  کشور جمهوری آذربایجان داشتیم که با وجود مبالغ بالایی که می‌دادند به هیچ عنوان نپذیرفتم. احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان شرقی در آن زمان با کمک‌ها و حمایت‌هایی که از من داشت به من کمک کرد تا شرایط برای ماندنم در ایران و ادامه فعالیت و افتخار آفرینی‌ام برای کشورم فراهم شود. 

دارنده مدال طلای کشتی آزاد جوانان جهان گفت: متاسفانه سال قبل در 61 کیلوگرم کشتی گرفتم و به نظر کارشناسان خیلی هم خوب کشتی گرفتم، اما امسال مجددا تصمیم گرفتم به 57 کیلو برگردم و وزن کم کردم که به هیچ عنوان تجربه موفقی نبود. تصمیم دارم از این به بعد در وزن 61 کیلوگرم کشتی بگیرم؛ اکنون هم در تبریز در کنار فرید دژم خوی تمریناتم را پیگیری می‌کنم. امیدوارم باز هم بتوانم خودم را به عنوان یکی از مدعیان دوبنده تیم ملی مطرح کنم و به سطح اول کشتی برگردم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول